Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 904 ggr
[GunillaR]
0

Onsdag 10 augusti

God förmiddag!

Oj av det blåser idag, det verkar som höstvindar är på gång. Det är inte så varmt heller idag, ska bara bli 16-18 grader. Men sommaren kommer säkert tillbaka, det brukar den göra.

Idag är det tvättdag. Funderar på att städa nu på förmiddagen, för dagen är ju ändå "förstörd", he he.

Ha det så bra ute i stugorna!

Glad

Skogshumblan
0

God förmiddag Gilla och alla andra :) Ja vädret var ju inget vidare idag… Hösten har jag inget emot men lite mer sommar är vi allt värda tycker jag. :) Städning pågår. På barnens förskola ingår det i inskolningen att den pedagog som blir kontaktperson kommer på hembesök ( om man som familj vill) och idag kommer "vår fröken" hem. Har bakat sockerkaka och plockar. Gilla, städning är bra terapi. Är bara lite nervös för jobbsistsen i höst;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Här har inte blivit städat ett uns. Jag sitter och försöker förstå hur jag ska föra över bilder från mobilen till datorn. Jag blir så frustrerad på att jag inte begriper. Är i kontakt med Datorn iFokus och får hjälp där men jag tycks inte fatta någonting.

Jag har också möjligheter att lyssna på musik i mobilen, men där står ingenting om hur jag får ner musiken i mobilen. Instruktionsboken är skriven för folk som känner till mobiler och inte för gamla kärringar som inte lever i rätt årtusende! Skrikandes

Men jag vill ju ………………Gråter Buhuuuuuuu Gråter

[dandamimm]
0

God eftermiddag får jag väl säga då. Nyss hemkommen från första arbetsdagen. Trevligt att träffa alla och komma igång igen…

Gunilla, har du ingen tonåring i faggorna som du kan ta hjälp av? På något mystiskt sätt vet de alltid hur man ska göra, utan att ens läst manualen…

Från mobilen till datorn brukar man behöva en sladd, ett minneskort som går att flytta eller bluetooth.

// Danda

[GunillaR]
0

Jag har minneskort, sladd och allting men av någon anledning så fungerar det inte. Jag får väl gå ner på gården och haffa någon tonåring. Hmmm…………. undrar om de är födda med en "mobilgen" Förvånad

[Momiji]
0

God eftermiddag

Är hemma från mormor nu och längtar efter att få sova i min egen säng inatt, även om jag måste tillbaka imorron vid 8 tiden. Har tidigare idag visat morfar vilka kvister och träd som har knäckts av i stormen som härjade här i måndags. Var tvungen att fara till banken och sälja av alla aktier och fonder idag också. Det har varit mycket på gång idag och blev nästan knäckt efter 2 nätter på en madrass på golvet i mormors vardagsrum.

Ser verkligen fram emot att bädda ner mig och sova efter "Morden i Midsomer" och att imorron blir en bättre dag, vilket det kommer bli enligt korten Glad