Tisdag 9 augusti
Godmiddag fränder 
Ja vädret är väl inget att hänga i julgranen just nu (om man nu kan hänga ett väder i julgranen). Det började dra ihop sig i går eftermiddag, tunga mörka moln kom svependes, och de har inte lämnat oss…….
Det blir att ta med paraply idag tydligen.
Jag har sedan en vecka tillbaka ätit enligt LCHF, men mår väldigt dåligt av detta. Jag tror inte min kropp gillar denna metod. Den vill ha fullkorn, frukt och grönsaker, och inte så mycket fett. Så nu får det bli kalorimetod istället. Jag har i alla fall fått bort sötsuget och det är jättebra. Minus 15 kilo är målet och sen får jag se…………
Jag gick ju ner 3 kilo från början av Maj månad men sedan kom sommaren och glassar i vägen och ställde till det. Men nu ska det bli ordning och reda igen :-)
Ska försöka mig på att måla hästar idag. Vete sjutton om det kan bli något, men har man inte försökt så vet man inte.
Ha en bra dag 
God morgon Gilla & alla :) Inget vidare väder här heller. Det var så kallt i morse att barnen fick ta på sig överdragskläder! Jag har haft en skön morgon för mig själv och vad gör jag? Städar! Men det behövdes så jag ska inte klaga. Men nu ska jag sätta mig lite innan det är dags med lunch & hämta på förskolan. Ha en jätteskön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Så länge man städar frivilligt så är det väl helt ok. Det kan ju vara meditativt ibland med städning då man låter tankarna flyga iväg fritt medan kroppen håller på. Sen är det ju så skönt efteråt.

Go eftermiddag!
Solen skiner mellan skurarna, man skulle kunna säga att det är ett typiskt svenskt midsommarväder.
Jag har varit och handlat en ny dramaten, 159 kronor. En röd!
Just nu sitter jag och svär långa haranger eftersom jag är en sådan urbota teknisk idiot. Ska försöka få in bilder från mobilen till datorn, men……………………