Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 856 ggr
Skogshumblan
0

Måndag 8/8 2011

God morgon! Ännu en vecka börjar. Här skiner solen och det verkar bli en fin dag. Idag börjar min dotter förskolans inskolning. Känns speciellt och som att en ny period i våra liv börjar. Min man ska få skola in denna gång så han också får prova på den biten. Ha en riktigt skön dag alla och ni som jobbar, njut av att ni har ett jobb att gå till.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Momiji]
0

Gomorron gomorron!

Här öser regnet ner och jag ska om 1,5 timma bege mig genom stan för att få lite nya tatueringar. Hamstrarna ligger och sover och kaninerna ligger och myser i sina burar.

Senare idag börjar jag mitt "jobb" och flyttar in hos min mormor som krossat benet och sitter i rullstol fram till i oktober. Tur i oturen då att min ena moster är sjuksjöterska, hennes dotter(min kusin) är undersköterska och jag snart är färdigutbildad personlig assistent.

Ha en trevlig dag allihop! Glad

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag!

Tillbaka på jobbet igen, det är bara att bita ihop! Det var segt att stiga upp eftersom jag vaknade inatt och inte kunde somna omObestämd.

Lade en liten stjärna häromdagen för 4 mån framåt, ser ganska spännande ut måste jag säga!

Stackars mormor Momiji!

Hoppas ni får en skön måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godmiddag alla godingar Glad

Denna vecka är det många som börjar jobba efter semestern. Det blir liksom en liten markering om att sensommaren har börjat. Men faktiskt så är sensommaren mycket skönare än försommaren. Sensommaren är lugn och skön, inga måsten utan man kan njuta av värmen två månader till.

Momiji, jag skulle gärna vilja ha en tatuering men jag har ju kommit upp i ålder nu då man inte så väldigt gärna visar upp för många kroppsdelar. Fast kanske en i urringningen för den kan fortfarande visas upp Cool Vad kostar en liten figur på ett ungefär?

Vädret idag är lite blandat med sol och moln. De har "lovat" eventuellt åska i eftermiddag. Så kanske det är lämpligt att ta en liten cykeltur nu innan det börjar dra ihop sig.

Senare idag när jag klarat av den fysiska delen, så ska jag börja med en ny målning. Inspirationen på denna bild slog bara ner som en bomb igår, och då måste man bara sätta igång.

Ha en bra dag denna måndag Glad

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde den här:

[Momiji]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och den här:

[Momiji]
0

Det blev 2000 kr. Hon jag går hos tar 1000 kr/timme, och en vanlig mindre(under 1 timme) ligger på mellan 600 - 800 kr.

Nu bär det av till mormor så kommer inte vara så aktiv närmaste dagarna.