Hjälp, lägga kort för mig?
Har varit helt ur balans senaste dagarna, kan inte lägga kort för att se vad som orsakar det eller vad jag kan göra för att komma på rätt köl igen(får bara helt konstiga svar). Någon som kan hjälpa och göra en läggning för mig och kanske se vad som kan hjälpa eller orsakar det?
Prova igen och lägg ut den fråga du lagt med och de kort du får upp så kan vi hjälpas åt att tolka här inne:) finns många här som är duktiga och gärna hjälper andra.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Får 4 mynt och 6 bägare
Ok, men vilken fråga har du dragit korten med? Man kan inte bara dra kort hipp som happ, eller jo man kan men det blir helt hopplöst att tolka. Prova att blanda om leken, fokusera på ex. "vad kan jag göra för mig själv just nu?" och dra ett kort. Eller "hur kan jag komma vidare ur denna sits?" Dra tre kort där korten läggs från vänster och 1 står för vad du har och är nu. 2 står för vad du ska se upp med 3 står för vad du ska fokusera på etc. Kolla under fliken "våra läggningar" så hittar du fler mallar att lägga. Lycka till!
/ Skogshumblan
Jag la dom med frågan "Vad är orsaken till att jag är i obalans just nu"
Brukar alltid bara lägga två kort själv, men ska testa den som du skrev med 3 kort
Fick lite mer förståeliga svar nu, tack för tipset. Vet vad jag ska göra nu iallafall för att komma tillbaka till det "normala" 
Så bra, lycka till!
/ Skogshumblan