Tarot iFokus

Tarot

Etikettdrömmar
Läst 2354 ggr
KohanaArath
2011-08-05 19:48
0

Mardröm

Jag hade en dröm för en tid sedan att jag var ute och red en häst.

Efter ett tag föll jag av hästen och hästen blev hel ilsken, började stegra och gjorde allt i sin makt att försöka trampa mig till döds, hästen stegrade och jag kollar in i hästens ansikte och ser att det är inte ett hästansikte utom min systers ansikte, ond och skadeglad ser hästens hov närma sig mitt huvud och precis innan den träffar mitt ansikte så vaknar jag.

Någon som kan förklara vad detta eventuellt kan betyda?

[Malinkonst]
2011-08-05 23:38
0

Vad var det för färg på¨hästen ?

Hästar betyder många saker så men oftast bra saker.

Malin

[Malinkonst]
2011-08-05 23:48
0

Du kommer att få nyheter från någon som bor Långt bort , bor din syster långt bort ? en tabke jag fick kanske kan vara så .

lycka till

Hoppas att du blir glad

Malin

KohanaArath
2011-08-06 00:46
0

Tack för svaret. Hästen var Brun.
Har hört att hästar ofta betyder bra saker, men känslan jag fick av drömmen och det faktum att hästen/min syster försökte döda mig.

[Malinkonst]
2011-08-06 00:57
0

Mardrömmar är alltid otäcka men det behöver inte betyda otäcka saker för det. Nu är jag en person som inte är direkt någon som vanlig vis tolkar drömmar men detta har jag fått till mig.

Malin

ina3
2011-08-06 09:28
0

Hej! Din dröm lät riktigt jobbig och inte alls kul, men som föregående talare sa så brukar det sällan betyda något hemskt.

På övernaturligt har de en tråd där man hjälper varandra att tolka drömmar, vi här på Tarot är inte så inriktade på just den delen så du får nog bättre hjälp där. Här är länken;

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4d71496ab9cb46222d05cd8c-far-jag-tolka-din-drom-2

~ Medarbetare på Tarot ~

powerofthebass
2011-08-06 10:25
0

har en tolkning på gång men jag  är ganska ny på detta , svänger in här senare i kväll ..

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_