Tisdag 2 augusti
Godmorgon!
Jag är uppe tidigt idag. Väntar på telefonsamtal.
Vädret verkar bli fint idag, det har varit väldigt varmt inatt. Jag hade öppet tvärs igenom men det var varmt ändå.
Så nu ska jag stoppa i mig frukost och så får jag se vad det blir av denna dagen - efter telefonsamtalet.
Ha det bra 
God middag. Barnen, mormor och jag har varit och badat på fm. Nu tar vi lite siesta och sen blir det mer bad i eftermiddag:) Gäller ju att passa på när det är väder;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God kväll!
Hoppas samtalet var till freds Gilla och att strandbesöket var skönt Skogsbumlan!
Här har vi hunnit med 2 tonårshärdsmältor (både dotter och son) och en mamma som till slut tappat sugen (tog bilen till ica och köpte en cholkadkaka och en bubbelvatten och ringde en vän och pratade med)… Äh, det blir en bättre dag i morgon, eller hur!
God eftermiddag!
Ja samtalet var bra och dagen har varit mycket trevlig 
Nu ska jag försöka begripa mig på den nya mobilen, åtminstone så att jag kan ringa med den 
#2 - Ibland måste man bara ha en chokladkaka, sådant är det helt enkelt. Det är en naturlag!
Ha en fin kväll ute i stugorna 
Godkväll i stugorna. 
Gilla ja nya mobiler… Innan man får kläm på dem är ett litet otyg, innan de lärt sig stava rätt. Min dotra är dock rätt duktig på att gissa sig till "mamsens" något konstiga ord. 
Skogis tränar du med på att bli säl? Jag älskar också att bada.
Fridelfina, ja lite choklad och en runda för sig själv behövs med tonåringar i huset. Som tur är brukar de lugna sig rätt snabbt för det mesta. 
Om jag kunde begripa var mina dagar tar vägen? Jag vaknar tidigt, Det gör jag alltid på sommaren. Till viss förtrytelse för mina två äldsta, när de var i tonåren.
En sommar hade det regnat i två veckor, varje dag. Sen vaknar jag vid 5 till en strålande sommarmorgon. Fixar fukost och tar kaffet med ut. Sen får jag nog solsting för jag går glatt trallande upp och VÄCKER mina ättelägg… KLOCKAN SEX, och talar om för dem att det är en härlig morgon, så de bör gå upp och njuta av den. 
Jo de gick faktiskt upp klockan 6, och höll med om att det var skönt… Men jag skulle aldrig göra om det. Det gjorde jag inte heller. Det är väl föräldrarnas uppgift att härda sin barn inför vuxenlivet? 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻