Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 696 ggr
[GunillaR]
0

Måndag 1 augusti

Godförmiddag denna första dag i augusti månad. Vi får hoppas att augusti kommer med mera sol än vad juli gjorde. Här i Malmö är vi lovade "ganska vackert väder med växlande molnighet, kanske någon skur i väster i eftermiddag".

Jahapp…………

Funderar på att åka och inhandla en ny shoppingkärra på Rusta idag. Den jag har nu har sett sina bästa dagar och bör pensioneras.

Jag är så trött idag, begriper inte varför, men det blir säkert bättre fram mot dagen.

Ha en fin dag Glad

Skogshumblan
0

God eftermiddag. Så var makens semester slut, och därmed min. Så nu ska här skötas hem, sökas jobb och allt vad där! ;). Solen skiner för fullt så här vankas bad i morgon om vädret blir Just nu väntar vi på min mamma ska komma en liten sväng. Ha en skön kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Godkväll Gilla, Skogis och alla andra. Skrattande

Varmt och kvalmigt idag. Men visst har det varit en härlig sommardag, så här på min sista semestervecka.

Shoppingkärra, det kallar min far för "Dra-maten". Flört Det är något väldigt praktiskt, att slippa "kånka"  (bära) på tunga kassar.

Idag blev det en liten "prommis" i Klippan med dotra. Ett av mina barnbarn fuller 7 år på lördag Förvånad. Stora damen som börjat intressera sig för hästar istället för leksaker. Så jag köpte ett silverhalsband med ett hästhuvud som hänge. Jadå en fika men ingen garnaffär, de öppnar inte förrän 12, och då var jag på väg hem.

Visst är det härligt med sommarbad. Tungan ute När ungarna var små, så brukade jag (efter jobb) packa kvällsmaten i kylbag och så drog hela familjen till stranden och åt kvällsmat med kvällsdopp. Lagom varmt och inte jättemycket folk. Skrattande

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻