Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 554 ggr
[GunillaR]
0

Söndag 31 juli

Godförmiddag på er!

Jag har sovit som en stock och länge. Var helt slut igår efter tvättningen och värken.

Idag kikar solen fram mellan molnen och förhoppningsvis ska den bränna bort lite av fukten.

Här var ett jädrans liv igårkväll. Muslimerna hade fest pga att Ramadan börjar inatt och någon sprängde laddningar här på området. Jag var rädd.

Men nu ska jag ta dagen i famn och leva i den. Ska ta cykeln till Coop och sedan får vädret bestämma om jag ska vara ute eller inne.

Hoppas att ni har det skönt denna söndag, sista dagen i juli månad.

Glad

Skogshumblan
0

God kväll! Gilla, låter inget vidare med sprängning & livat värre… Även om man firar så får det vara på ett sätt som inte stör andra! Hoppas du hittar ett nytt boende snart så du får den ro du söker. Här skiner solen för fullt och har gjort hela dagen. Kors i taket. Har varit och tränat. Blev ett lagom tufft pass men så taggad har jag inte varit på länge!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Tassar in och säger god kväll allesammans. Skrattande

Gilla jag hoppas du snart hittar något lugnare ställe att bo på. Kyss

Har haft riktig semester idag. Gick upp vid sex imorse. Sen har jag mest suttit i trädgården och läst "Heliga kontrakt" av Carolin Myss. Jag har fått en hel del att fundera över. Obestämd

Sov gott ska jag kanske säga.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväll och godnatt Glad

Igår var ingen bra dag, men idag har det varit en ganska bra dag. Solen har varit framme och värmt min ömma kropp. Det blev en cykeltur och det har också blivit lite målande och läsning av bok. Och disken, ja den tar jag imorgon………….. Cool