Jag är kär
I en sko
Men inte vilken sko som helst utan en träningssko.
Jag måste ha en bra sko som jag kan gå i. Antingen måste de vara så bra invändigt att jag inte behöver några inlägg eller så får man göra plats för inläggen genom att köpa en storlek större.
Vill ni inte vet om föremålet för min kärlek?
Här kommer han……
Det är väl inte så konstigt att jag är kär!!!! vilka linjer! Läckert material.Precis vad jag behöver. Jag ska inte ut och springa utan ge mig ut och gå powerwalk och då behöver man något riktigt som är snäll mot fötterna. Nu ver jag ju inte något förrän jag provat. Men det kan ju göras i morgon.
Den är min!
En kanonsko! *ler brett*
Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Den snygga skon kommer du att gå långt med.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Vad fin han är, vad heter han Gilla ? Han måste ju döpas när du känner sådan kärlek ;)
Kram
Amor Vincit Omnia
# 3 - Maaggan, stället heter faktiskt SKO Kanonen, he he.
# 6 - Jag väntar med att döpa tills jag vet att han är min. Det är ju viktigt att prova och se hur han hanterar mina fotsulor.
# 7 Sant :) !
Amor Vincit Omnia
superfina! Hoppas de är sköna. Jag behöver också nya walkingskor. Du får meddela sen om de kändes bra så kanske jag också köper mig ett par
Medarbetare på Tarot
De känns i alla fall sköna, men man måste ju "gå in" dem. Det som är viktigt för mig är att det finns stöd för hålfoten och att sulan är stötdämpande och att skon är stadig och följer foten.
Jag var ju inne igår på en den butiker på nätet, bla a Stadium och Intersport men där kostar sådana skor från 1300 och uppåt, och det är för mycket för min börs. Likadant på Ecco som annars har mycket bra skor. Nu ska jag ju inte löpträna utan bara gå så skorna behöver ju inte vara så himla märkvärdiga och dyra, bara de är bra för fötterna så är det ok.
Dessa gick på 350 kronor. Och det fick bli en födelsedagspresent från mig till mig. Fyller ju "25" om en dryg vecka. 
Åh,,, tråkigt.. Kär i ett par skooooor…………
Men å andra sidan stöter du säkert på mång snyggingar efter motionsslingan!
Och DET vore väl en födelsedagspresent om någon!
# 11 - Ja det vet man aldrig. Jag hade en nätvän en gång som hade köpt sig ett par nya skog och skulle gå några varv runt kvarteret för att "gå in dem". Hon hade inte hunnit mer än ett litet stycke då hon träffade på en man. Blixtar tändes och klockor började ringa. Det blev kärlek vid första ögonkastet och faktiskt bröllop. Och hon skulle bara ut och gå in skorna……..
Så det kan gå……

#5 hahaha, vitsigt! 
Snygga skor Gilla!
~ Medarbetare på Tarot ~
Härligt Gilla

Har också jag blivit i mina nya Nike Air Pegasus!
De är så mjuka och sköna, mina fötter flyger fram som på små rosa moln!
Finns här http://www.sportamore.se/produkt/8747-nike-wmns-air-pegasus-27-w-vitbla
Dom påminner ju faktiskt om varandra. Tänk vad vi ska sväva fram du och jag 

Mm!
Fick faktiskt mina "gratis" då det var 3 för 2 på INtersport och jag köpte skor till mina barn. Dessa var billigast!
Nämen!!! 
Och jag som går här och tycker jag gjort ett fynd 
Hur som helst så klarade de av provrundan igår, med högsta betyg.

Fast du slapp betala 1400 för skor till barnen förstås! 
Ja det är ju sant, så min plånbok vann nog ändå 

Fniss, gratisskor - nu piper ena skon när jag går!!!
Å så har jag lyckats slänga kvittot så det blir svårt att byta dem. Men visst kan man reklamera utan kvitto?
# 21 - Nämen piper den??
Då kan du ju inte komma smygandes 
Skämt åsido, visst ska du kunna reklamera denna!
#21 Det påstås att om skorna "pratar" så har man inte betalt dem själv, utan fått dem på ett eller annat sätt. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻