Torsdag 28 juli
Hej och godmiddag alla tarotare 
Lyser solen på er idag? Här är den väldigt tveksam att komma fram genom molnen, men det gör inget. Hade tänkt jobba lite med två nya målningar. Tänkte göra min version av Eva - ni vet hon med äpplet 
Jag önskar er alla en fin dag, denna torsdag 
Goddagens! Lite halvmulet idag så barnen och jag tog en sväng till skoaffären för att hitta skor att ha i höst. Nu pustar jag lite i soffan. Lycka till med målandet Gilla. Ser fram mot att du visar den här sen om du känner dig så nöjd med den. Ha en skön dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God kväll!
Jag är hemma!! och tillbaka på sajten! Visst har jag följt Er lite via min iphone men det funkar inte lika bra att skriva inlägg på den som på datorn.
Gilla; jag har varit på Sibbarps camping i din hemstad, älskar Malmö och det är nästan utlandskänsla i den staden! Åkte över till Köpenhamn och gick på Ströget + Nyhavn, ja man vet ju liksom inte vart man skall ta vägen så man går ju där alla andra går.
Varit i Örebro och Gustavsviks Camping också, vilken camping…5-stjärnig och det märktes. Men gudars vad norrmän där var!! Intet ont om Norrmän men jag hade inte förväntat mig det, jag trodde liksom att jag skulle komma ifrån dem och inte rätt in i lejonkulan så att säga
, inte att de skulle ha hittat in i mitten av Sverige där det inte är klippor och saltvatten men där ser man vad fel jag hade. Men det var toppen iallfall och en suverän camping!
Men nu är man hemma och borta bra men hemma bäst! Solen lyser det är 26 grader varmt! Nu skall jag grejja lite men sen kommer jag att vara här igen och jag kan redan nu berätta att jag tänker snart lägga upp en ny spännande läggning.
Kram på Er alla, ljus och kärlek!!
~ Medarbetare på Tarot ~
Välkommen hem Ina! Ser fram mot läggningen. :)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tack Skogshumblan! <3
~ Medarbetare på Tarot ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen tillbaka Ina 
Men du, du kunde ju hört av dig så kunde vi ta en fika.
Vad menar du med utlandskänsla……

??