Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 866 ggr
Isa56
0

God morgon 26/7

Godmorgon allesammans Skrattande

Lite mulet, men rätt skönt. Funderar på om jag "vågar" tvätta mina små mattor idag? Måste hänga dem ute, eftersom de är så långa att tvättställningen inne inte räcker till. Obestämd Fast vad gör de om det regnar på dem, kan i värsta fall lägga dem över en stol i uterummet. Flört Det ordnar sig alltid.

Idag står det sortering av skrivbordslådor och kanske min garderob också, beror på vad jag hinner. Tungan ute

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Isa och alla andraGlad

Tvätta du dina mattor Isa de torkar så småning om..jag har tvättat nu på förmiddagen bla köksmattan och badrumsmattan, de hänger över altan räcket på tork nu.

Idag ska vi fira äldsta dottern som fyller 27 år idagFörvånad, tänk att det är så länge sedan min först födda kom.

Lite märkligt är det allt att ha en dotter som är jämngammal med mig! Cool

Jag önskar er alla en toppendag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Äntligen!!!!! Solen skiner Glad

Hoppas att det håller hela dagen. Ska försöka att njuta av dagen. Det gäller att passa på för det kommer mera fulväder snart igen.

Mina blommor i balkonglådan har regnat ihjäl sig så jag får väl försöka hitta något som kan pryda utsidan resten av sommaren. Pelargonerna ska jag försöka rädda genom att sätta i krukor och klippa ner lite. Jag tar cykeln idag till Mobilia Blommor och ser vad de har. Får väl köpa lite jord också tror jag för den som finns i lådan här helt genomdränkt. Jag brukar ta in lådan vid regn men denna gången började det när jag inte var hemma så det var redan för sent.

Sen får det bli lite soldyrkan på balkongen i eftermiddag. Vågar man hoppas på att solen ska bli kvar hela dagen?

Ha det så bra mina vänner Glad

Doris
0

God eftermiddag

Här har det varit mulet hela dagen men det är varmt 21 grader och fuktigt i luften. Vi har gäster som ska vara här några dagar. De kom igår. Jag själv är ledig tills på fredag natt.  Jag har rensat i landet idag lite Tycker att det är bra att det inte är så jättemycket sol Jag själv är ingen soldyrkare. Bara en liten stund kan jag sitta i solen. Är för ljus, blir bara röd  när jag solar

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

God kväller :-)

Jag är soldyrkare, vill gärna ha en liten portion sol någon gång då och då. Jag slappnar av i solen, känner att den ger mig energi och balans. Men så har jag ganska mycket pigment som gillar att bli stimulerade Flört

Det blev en skön cykeltur till köpcentrat där jag köpte en silverkedja till min blå obsician, lite mat och förnödenheter. Och sen upptäckte jag att det inte fanns någon plats för blommor. Funderar på att åka i morgon till Plantagen, såg en annons idag om fem aster för 100 kronor, perfekt för min balkonglåda.

Det är så skönt med solen idag eftersom det var så fuktigt i lägenheten. Inga persienner nerdragna idag, bara välkomnande av solens strålar.

Ikväll blir det TV, Allsång på Skansen och sedan italiensk deckare. Jag älskar sommardeckare. Nu var där ju inte inspelat fler avsnitt på nya Morden i Midsommer, så jag hoppas att kommisarie Montalbano, eller vad han nu hette Glad

Skogshumblan
0

God kväll! Solsken här idag. Humblefamiljen lever och mår gott! Renoveringen går mot slutfasen, i alla fall det rummet, och slutfas är det på makens semester också. Men än är det ledig lojhet som gäller!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.