Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 542 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 24 juli

God morgon på dig.

Hoppas du sovit gott och känner dig laddad och klar för ännu en dag.

Själv ska jag snart baxa mig i säng och hoppas komma i rätt fas med veckodagarna… Hade söndag igår och kände mig snuvad på judo men idag så!Tungan ute

Trots det som hänt och händer i Norge hoppas jag att du får en skön söndag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

God morgon Skogis och alla andra. Skrattande

Här är mulet, och lite småkallt. Åt nog lite för mycket "kladd" igår, maken gjorde våfflor. Jag känner direkt när det blir lite för mycket av socker och fint mjöl. Så lätt rastlös, stel och trött, med en lätt huvudvärk.

Men det är självförvållat och gott var det. Tungan ute Bara att dricka mycket vatten och ta det lite lugnt.

Halva semestern gått och två veckor kvar. Cool

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Oj som jag har sovit!!!

Ja denna söndag är regnig och kall så den lämpar sig nog bäst för inomhussysslor. Men det gör inget för jag ska börja på en ny målning idag. Satt och skissa på den i går. Det blir en slags "moon-lady". Kände att jag ville måla tarotkorten "The Moon" och fick denna kanske lite märkliga idé. Så vi får väl se vad som blir av det hela.

Isa, det du beskriver så känner jag också när jag ätit för mycket sött och vitt mjöl. Min mage blir i regel oftast "oregerlig" också.

Jag önskar alla en skön söndag, i regn eller sol Glad

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dagens allesammans

Här är det grått och trist så jag bestämde mig för att koka sylt och gele på lite av bären jag fryst.

Önskar er en fin hjärtevarm söndagGlad

[GunillaR]
0

# 3 - Det låter som en bra syltkokardag :-)