God morgon Lördag 23/7
God morgon allesammans. 
Mina tankar går idag till vårt kära grannland Norge. Man har svårt att förstå att det verkligen hänt. Men det har det. Jag har inga ord för att uttrycka min sorg och vrede över det som hänt. Så många som fått sina liv avslutade och ännu fler som mist en nära och kär, eller en god vän.
Tänkvärt om vishet.
"Bara en tanke ger dig mod, nämligen tanken att inget ont varar för evigt."
Epicurus (341 - 271 f. Kr.)
Ha en bra dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag, denna mycket ledsamma lördag. 80 stycken döda enligt senaste nyheterna.
Det är många varför man frågar sig, och vad det är för mening med detta oavsett vem eller vilka som gjort det. För att dra igång en sådan stor apparat måste ju ha en grundmening, det är ju inget man gör bara i stundens hetta.
Jag vill gärna tända ett ljus ikväll för de mördade, deras anhöriga och även de skadade. Men jag öppnar en tråd för detta. Ska se om jag kan göra det även på Facebook.
Det regnar nu över Malmö, men det ser ljust ut i "kanterna" så förhoppningsvis går det över.
Jag önskar er alla en fin lördag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon vänner
Sänder värme, ljus och healing till Norge och alla de drabbade i den fasansfulla tragedin i Oslo och Utöya.
Här är det lite grått och mulet så i dag vet jag inte om det blir någon målning.
önskar er alla en en fin dag
Gilla det finns redan en tråd på fejan om tända ljus för Norge. Hojta om du inte hittar den. Ja denna dag känns tung. Ondskan har visat sitt fula falska tryne. Jag hoppas att vi alla kan sparka in det och förpassa det till dess rätta plats. Är tacksam att den familj vi känner som är i Oslo nu inte är drabbade själva. Mamman i familjen är där och jobbar som sjuksköterska så hin lär sett endel. Mamman är från Oslo så säkert har de nära & kära som drabbats…
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.