Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 754 ggr
Isa56
0

God morgon 21/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Lätt mulet men runt en 20 grader. Tja dagen blir vad den blir… Som vanligt. Oskyldig Här kör vi dagsform och vad vi känner för.

Dagens tanke av Louise L. Hay.

"Jag tänker stort och sedan låter jag mig själv ta emot ännu mer."

Ha en skön dag. (Kanske man ska grilla ikväll)Flört

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Solen har tagit semester idag och det är väl helt ok. Jag måste städa lite så varför inte passa på. Det regnar inte så det kan ju också vara bra för en promenad.

Ha en bra dag Glad

Skogshumblan
0

Här är lite små små stänk men annars en skön dag. Jag har en lat dag idag. Kanske skulle lägga mig och läsa som vila idag? Barnen och maken får leka bäst de vill:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Det har faktiskt kommit några små lätta stänk här också. Helt ok så länge det inte kommer i större mängder och på tvären.

[GunillaR]
0

Jag skulle aldrig skrivit det där om småstänk. Precis efter så började det att störtregna och har hållt på sådär hela dagen och håller på fortfarande. 40 timmars regn skulle det vara enligt väderprofeterna på lokalradion.

Bäst man skaffar sig simfötter då…………….

Jag har varit i stan på Lidl och handlat så mycket jag kunde bära och sedan har jag målat en blomstertavla som inte är färdig än, men det kan bli något.

Det blev inte heller någon städning idag, men det tar jag i morgon, dammtussarna ligger kvar Cool

Jag önskar eder alla en fröjdefull kväll Glad

Doris
0

God kväll/natt

Jobbade natten mot idag På eftermiddagen var vi upp till skogen och myren och plockade skogens guld hjortron.Tyvärr så började det regna så var bara ute en halvtimme och vi fick bara nått kilo. Men ska ut i morgon om det inte regnar. Det är ett riktigt hjortron är i år:)

Har grillat korv över öppen eld och nu ska vi äta varm hjortornsylt och glass till natta mat. Inget för bantare:)

Ha det bra allesammans

kram

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

# 5 - Vissa tillfällen längtar jag tillbaka till Jämtland och ett är myrar och hjortron. Och fjällen. Och älvar och sjöar som man kunde fiska i. Hade jag haft råd skulle jag hyra en stuga två veckor om året på sommaren.

Här har det varit förfärligt dassigt väder, tror det regnar fortfarande. Jag är dock förvånad att det inte åskar för det är varmt trots regnet. Skulle visst bli samma eländesväder i morgon. Mina balkongblommor är redan förstörda. Pelargoner tycker inte om regn och blåst. Så jag får väl hitte på något annat att sätta i lådan för sommaren är ju bara halvvägs än.

Det blåser ordentlig ute och trädens skuggor mot den fördragna gardinen är rena spökstämningen.

Jisses det är redan ny dag. En får väl dra sig till sängs.

Natti!