Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 660 ggr
Isa56
0

Godmorgon tisdag 19/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans. Skrattande

Solen skiner och det ser ut att bli en härlig sommardag. Dagen ligger öppen för lite av varje. Som vanligt. Oskyldig

En runda på löpbandet får det bli, har ju faktiskt dammat av det och så smått börjat gå där också. Gjorde en deal med en av min dotras kompisar att vi skulle gå minst en halvtimme varje dag. Obestämd Så att vi kommer igång med våra träningar. Sen redovisar vi på Facebook. Så nu har man lite press på sig, vilket är bra i det här fallet. Kan ju inte vara sämre. Flört

De första tio minuterna är värst, sen får man upp ångan och går lätt en 40 minuter. Jag har lärt mig att ta det lugnt i början. Man går lite annorlunda på ett löpband har jag märkt, och om jag tar i för mycket i början får jag problem med knäna.

Men visst löpband är ju mer för mörka höstkvällar och vintrar när det är kallt och ruggigt ute, men också en bra början att komma igång med en mer intensiv träning.Plus att man kan gå så länge man vill utan att bekymra sig om hur man kommer hem igen.Flört Jodå jag går mycket annars också, isynnerhet på jobb.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Isa56
0

Som sagt!!!!! Jag håller mig till löpbandet, för säkerhetsskull. OskyldigFlört

[GunillaR]
0

God förmiddag :-)

Nämen Isa - oj oj som det kan gå. Bäst att stanna inomhus Tungan ute

Fast själv så vill jag nog hellre vara ute om jag ska gå, så länge det inte är ishalka och det hoppas jag dröjer väääääldigt länge.

Solsken idag och jag ska lägga mig på kullarna en stund. Lagom varmt också, kring 20 grader.

Min motion idag blir på cykel och jag ska skärpa mig så att jag inte hamnar i paket. Kanske man skulle ta kvasten istället, he he Cool

Ha en skön dag, i regn eller sol Glad

Isa56
0

Snälla Gilla bjud mig inte på en sådan. Flört Nu bara måste jag lägga in den här bilden. Tungan ute

Hoppas du tog cykeln och allt gick bra.

[GunillaR]
0

Ha ha - jag tog cykeln. Flört

Jag har legat på kullarna i nästan två timmar och nästan fått för mycket sol. Men det känns bara skönt.

Nu blir det TV soffan ikväll. Morden i Midsommer missar jag aldrig! Gillar faktiskt den nye Barnaby. Tycker han är mysig.

Ha en trevlig kväll Glad

Isa56
0

Tack detsamma Gilla. Skrattande Det var nog tur det, att du tog cykeln. Ja det har varit och är en skön dag idag.

Jag har precis dammsugat och tvättat golv, gissa om jag är varm. Nu blir det en paus sen får vi se om det blir något mer ikväll.

Jag städar antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Cool

Skogshumblan
0

Hej på er mina tokigt härliga vänner:) Idag har min familj och ett par vänner till oss varit på Borås djurpark. Vi har fått några "skvättar & skurar" på oss men det var en helt perfekt dag som jag hoppas vi minns länge!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Låter trevligt med djurpark. jag älskar djurparker, jag vet att jag är ett fån, men jag låtsas som att djuren finns ute i naturen och att där finns bara dem och jag.

Jag var ju på Zoologisk Have när jag fyllde år den 6:e och det var så roligt. Där är ju gott och plats för djuren så att alla kan gå omkring i en miljö. Det har verkligen ändrats sedan jag var där sist, 1964, nej förresten jag var där en gång med lillpojken 1974, sen har jag inte varit där

[GunillaR]
0

Drar mig tillbaka nu. Hade tänkt att sitta ute på balkongen och titta på himlen. Det är en underbar varm sommarkväll precis som det ska vara.  Jag tycker det är så rofyllt att sitta där ute och bara låta tankarna göra vad de vill. (så länge inte en bil sprängs i luften förståss, dä är det inte längre så fridfullt.)

Men ikväll är det lugnt, känner jag på mig.

Natti