Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 774 ggr
ina3
0

God morgon 17/7

Hej alla goa vänner!

Nu har jag börjat min semester och nu skall det naturligtvis ´komma in ett lågtryck som håller i minst 10 dagar framöver…jag har 2 veckor för att sen jobba och sen har semester igen i v33. Man tackar. Skrikandes Men det är skönt att vara ledig! Skrattande

Vi kommer att dra iväg och totalt vara utan TV, Dator, Spel etc i minst 1 vecka framöver så jag kommer att vara helt off härifrån nu, så ni vet. But I'll be back! Med friska tag och nya roliga läggningar!

Kram på Er!

~ Medarbetare på Tarot ~

Isa56
0

Godmorgon Ina och alla andra. Skrattande

Ina hoppas du får en skön semester trots väder. Jag har tre veckor till, men det är skönt att slippa väckarklockan och tider att passa.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag denna söndagen då solen försvann och regnet kom åter. Det är verkligen överraskningarnas väder, typisk svenskt sommarväder alltså. Man får vara beredd på allt. Har man semester med dåligt väder så får man hitta på aktiviteter där man vistas inomhus, gå på museer och sådant. Huvudsaken är att man kopplar av och har roligt. Sen spelar det ingen roll om man ligger på en strand i Thailand eller om man går på ett spännande museum. Solbränna kan man köpa på tub ;-)

Sen kan man ju vistas ute bara man har rätt kläder. Att fiska i dåligt väder är bättre än i solsken, till exempel.

Felet vi svenskar gör är att vi planerar vår semester med utgångsläge att det ska vara sol och varmt varje dag, men så är det ju inte här i detta sköna vackra land. Det hade för övrigt inte varit så vackert om vi hade haft sol och varmt varje dag ;-)

Vad jag ska göra idag? Har ingen aning. Jo, förresten jag skulle fixa en ram till en av mina tavlor, så det blir lite sågning och målning och spikning. Jepp!

Ina, jag önskar dig en skön semester !

Ha en sköööön söndag Glad