Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 655 ggr
[GunillaR]
0

Tisdag 12 juli

God förmiddag på er!

Hoppas att ni har en bra dag och att solen lyser på er.

Jag är trött idag för att det blev sent inatt innan jag kom till ro. Satt uppe och funderade på ett och annat.

Så vad gör man när man känner att man vill ha vägledning? Jo, man gör naturligtvis en tarotläggning, vilket jag ska göra idag. En riktig läggning, inte bara ett kort.

Och så undrar jag varför vissa personer inte är ärliga, vare sig mot sig själv eller andra. Men detta är ju en helt annan tråd på en helt annan sajt………….

Solen skiner men det finns lite moln "i kanterna" så det är bara att se vad det blir av det hela idag.

Jag önskar er en skön dag

Glad

Isa56
0

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Attans vad tiden går fort när man har roligt. Tungan ute Min gamla Lexmark skrivare har ju börjat konstra den sista tiden, så jag var in och köpte en ny idag. Ja det har jag planerat länge, men ville vänta till semestern när man inte är så tidsbegränsad som annars.

Tror många njuter av semester nu.

Önskar alla en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

ina3
0

God kväll!

Bra tankar Gilla, den frågan kan man älta hur länge som helst.  Svaret är nog inte givet…men som jag har sagt förut, vad det vore bra med ett facit ibland!

och nu till en konstig fråga..någon som har sett eller läst Harry Potter? Jag vill bara veta..Hur slutar det???????? Tungan uteTungan ute

Ha en fortsatt skön sommar!

~ Medarbetare på Tarot ~

Isa56
0

#2 Nej tyvärr jag har varken sett filmerna eller läst böckerna om Harry Potter.

La Keltiska korset för en månad framåt åt mig själv och noterar med lite förvåning att av de tio korten så är fem kort från Bägar sviten. De andra är Tre stavar, ett Pentagram och ett kort från stora arkanan. Men inte det minsta lilla svärd någonstans.  Förvånad

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Ina, jag vet faktiskt inte hur det slutar för HP. Köpte en bok till min sonson i present och har högläst lite för honom.

Jag har inte varit modig nog att lägga för mig själv idag, har bara sprungit omkring och hittat på ursäkter, tydligt nog att det finns något som jag måste plocka fram och syna i dagsljus!