Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 2200 ggr
NessaInglorion
0

God morgon 6 juli

Idag har solen hittat hit igen, den har ju lyst med sin frånvaro ett par dagar. Välkommen tillbaka, ljusbringare! Cool

Hur mår ni såhär på lill-lördagens morgon?

Gilla, har du styrt kosan mot Köpenhamn än?

Känner mig stärkt idag, tack alla ni som stöttat mig i ärendet med försäkringsbolaget, det betyder SÅ mycket för mig! Kyss

Ha nu en fantastisk onsdag!

3 dagar kvar till SEMESTERN!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

God förmiddag.

Här sitter jag duschad och klädd och nästan klar för att hämtas upp. Vi ska gå på Zoologisk Have och det ska bli jätteskoj. Det var mycket längesedan jag var där. Vi var ofta där när jag var  liten och senaste gången jag var där var i början på 70-talet med sonen när han var liten. Så det är kanske dags nu.

Vi har tur med vädret, det är soligt och ska bli 20-24 grader och detta kan man ju inte klaga på.

Ha en bra dag Glad

Skogshumblan
0

God förmiddag Nessan och ni andra :) Nessan, skönt att du känner stöd & att vi finns här. Tror inte någon här inne missat det här som drabbat dig… Gilla, ha en superskön dag i Köpenhamn! Hoppas du hittar något speciellt du längtat efter. Själv ska jag gå ett par varv mot tvättberget och i kväll är det två timmar judo som hägrar. Ha en bra lill-lördag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

NessaInglorion
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Då önskar jag dig en underbar dag och tur till Köpenhamn! Kyss

"Låt själen vara fri"

Elpida
0

Dagens

Är hemma och vårdar min mage idag, ska bara ta det lugnt!

Ha det så skönt i Köpenhamn Gilla och lycka till med berget SkogisGlad.

3 dagar Nessan, det går fort nu!!!Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

NessaInglorion
0

Tack fina Skogis! Kyss

Japps Elpida, det är vad jag hoppas i alla fall. Flört

"Låt själen vara fri"

ina3
0

Hej på Er!

Räknar ner till semestern, det skall bli skönt att få vila ut men jag trivs väldigt bra på mitt nya jobb så jag har inte längtat till semestern så som jag har gjort de senaste åren på mitt förra jobb. Då var varje dag en plåga! Om ni vantrivs på Era arbeten så ta klivet och byt, det är guld värt! Glad

Hoppas att Ni alla får en toppendag!

~ Medarbetare på Tarot ~

NessaInglorion
0

#6 Way to go Ina! Skrattande 

Visst är det härligt när man trivs på jobbet. Glad
Det är dock härligare att bara ta var dag som den kommer (semester). Flört

"Låt själen vara fri"

NessaInglorion
0

Apropå arbete… Finns ju inget värre än att sitta och bara stirra rätt ut för att det är så lite att göra. Snacka om att känna sig överflödig. Obestämd

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Ja tack till ett nytt jobb. Tungan ute Helst något sittande. Cool

Springa runt bland varma plastmaskiner (en plastmaskin håller ca 2-300 grader för de vanligaste plasterna)  i ca 30-32 graders värme är ingen höjdare. I synnerhet som jag aldrig mått bra av värme, inte ens när jag var liten. Idag har varit en sån där dag där, hur fort man än kutar runt så hinner man ändå inte tömma banorna, utan hjälp av de andra. Är varm, äckligt svettig och helt slut i kroppen.Guld i mun

Snacka om att jag känner mina fötter. Men snart är vattnet varmt, maken håller på att elda för varmvatten, så en snabbdusch är vad jag längtar efter.Tungan ute

TVÅ dagar kvar till Nessans och min semester. Tungan ute

"Hjärnan är en underbar maskin. Den börjar arbeta när man stigit upp på morgonen och stannar inte förrän man kommer på kontoret"Flört

Robert Frost

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväll, godmorgon eller godnatt!

Jag har inte orkat skriva förut ikväll. Jag kom hem vid 21 tiden, helt slut efter dagens övningar. Först gick vi från bilen igenom en fin park tills vi kom till Zoologisk Have, Väl inne där så började vi dagen med att äta lunch. Grill-lunch, helt suveränt, oj så gott det var.

Sen började vi gå och titta bland djuren. Det är ju stora områden nu man måste gå för att få med allting, vi hann med 95 procent, inte så dåligt i alla fall. Det blev ett litet avbrott för fika medans barnen fick tillfälle att leka på en jättefin lekplats. På detta område där vi först var, var allting uppbyggt för barnen, med bl a en Afrikans savann.

Sen besökte vi elefanter, apor. tigrar, lejon, leoparder (som var heeeeelt underbara). Farliga djur som giftormar och läbbiga insekter.

Vi hade turen att få se många djurungar, så jag antar att de föds på försommaren. Vi såg en chimpansmamma som låg uppe på en stor gren, hon låg på rygg och hade en liten unge på magen. Iblad lyfte hon bebin som om hon ville visa upp den. Den var så otroligt söt!

Efter Zoo tog vi en tur ner till Nyhamn och åt en middag på en italiensk restaurang. Utomhus naturligtvis. Halv elva blev jag hemtad och klocknan 21 var jag hemma.

I morgon (idag) kommer jag nog ha lite träningsverk, skulle jag misstänka. Men det är det värt Flört

NessaInglorion
0

Vad härligt det låter Gilla, verkar som att du haft en helt underbar dag!

Kyss

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

# 11 - Det hade jag och idag ska jag vara så stilla som möjligt, känns som jag blivit överkörd av en ångvält Tungan ute

NessaInglorion
0

Hahaha, ja det gör du rätt i! Skrattande

"Låt själen vara fri"