Goder morgon 5/7
Hur har ni det idag?
Här är det lite kyligt och grått men jag hoppas det klarnar lite under dagen. Det är inget bra för lederna med fukt och kyla! Hörrni tänk vad tiden går fort! Nyss satt vi i mars och längtade efter våren och började så smått planera semestern - nu är den här!!! Åtminstone snart för min del - två veckor kvar!
.
Ta tillvara på varje dag, grå eller solig, varje dag har någon njutning att bidra med.
Må så godis!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Elpida & ni andra. Mulet är det här med men jag gillar detta väder. Man kan ara ute och aktivera barnen & sig själv utan risk för värmeslag. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Äntligen så syns himlen och solen skiner. Så kan vi hoppas på en fin dag, att dessa oväder är förbi för denna gången? Rekordvärme är på gång enligt lokala väderprofeterna.
Jag ska cykla iväg och växla lite pengar till danska kronor. Imorgon ska vi ju åka till Köpenhamn.
Annars blir det nog mest slappning idag. I morgon lär det inte bli mycket slappning 
Ha en bra dag, och må solen lysa på er 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Halli hallå!
Ja, lite upprörd är jag nog fortfarande över f-bolaget som inte vill hjälpa mig men nu har jag skickat ett mail till dem och hoppas att de tar mig på allvar. Dumheter!
Här är det totalt igenmulet idag, jättetrist. Efter jobbet ska jag hem till en väninna och planera för min systers möhippa.
Får se hur länge jag orkar sitta där och kackla dock, jag är både jättetrött och har magkatarr pga stressen. 
Åh men vad trevligt Gilla, ha det så roligt i morgon! 
4 dagar, eller nja, 3½ arbetsdagar kvar till semestern! Wohooo!
Kram på er!
"Låt själen vara fri"
Godkväll allesammans. 
Men Gilla då! Ska du ut och slarva i Danmark.
Jag önskar dig en riktigt trevlig och spännande dag.
Nessan jag förstå att du är upprörd. När blev påkörda och min bil skrot, då fick vi hota med advokat. Det var mitt försäkringsbolag som behandlade mig som jag var skyldig, fast jag inte ens körde den gången, den andre förarens försäkringsbolag var däremot jättetrevliga, lätta att komma överens med och snabba med att betala ut ersättningen för bilen. Ett högt värde fick vi med för att den var så välskött. . Jag håller tummen för att du ska få ut den ersättning som du bör ha.
Önskar alla en skön kväll.
Tjat. Tre dagar kvar till semester.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillar ditt tjat Isa, jag tjatar ju om samma sak! 
Som sagt, tre dagar kvar… 
"Låt själen vara fri"