Godmorgon söndag 3/7
Godmorgon allesammans 
Så kvalmigt det var igårkväll. Det kändes nästan svalt inne trots att här var 25 grader. Nu var det skönt att vara ute. Tydligen varit ett rejält åskväder i Helsingborg.
5 dagar kvar till semester.
Börjar redan känna mig lite semesterledig. Maken fyllde år igår, dotra på tisdag, en "kändis"
på onsdag och yngste sonen på torsdag. Tur inte jag ska på kalas alla de dagarna. Tror dotra håller nästa helg och hennes lillbrorsa hänger nog med där. Vi är glada för att slå ihop kalasen, när de ligger tätt.
Önskar alla en skön söndag, med en dagens tanke av Louise L. Hay.
"Jag öppnar mitt medvetande för alla underbara möjligheter i livet".
Kram Isa
(En "fika" är ju aldrig fel.
)
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon! Härlig frukostbricka Isa! Blommor och allt:) Idag är det städ- & tvätt som gäller här och eventuellt en sväng om i dojon. Om det blir någon Judo idag. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag!
Oj vad det åskade igår. Först höll det på på eftermiddagen och verkade inte vilja hålla upp, sen försvann det och jag kunde lägga in artikeln. Senare igårkväll började det igen och likadant då, det slutade inte utan höll på jättelänge. Jag är helt övertygad om att det slog ner i närheten för det bara small till och blev helt ljust. Senare på kvällen så drog molnen iväg och det blev klart.
I dag är det växlande, lite sol och lite moln med glipor. Men enligt väderprofeterna ska det kunna bli mera åska idag. Och det är varm och fuktigt. Min balkong blev "översvämmad" i gårnatt och jag hoppas ju på lite sol så att mattan kan torka, den ligger nämligen uppfläkt på halva balkongen.
Jag känner mig mycket bättre idag, har sovit som en stock inatt. Så nu ska jag göra mig i ordning och åka och handla lite kyckling. Ska göra kycklinggryta i morgon och bjuda sonens familj på. De ska komma hit och hjälpa till med "lite av varje".
Ha en skööööön söndag