Godmorgon 2/7
Godmorgon allesammans. 
Mulet och svalare. Men skönt ändå. Fem arbetsdagar kvar till semester. 
Då ska jag börja semestern som jag brukar. Kör in till Klippan och strosar runt i affärerna och bara slappar. Jag köper inte så mycket , utan det är nog mer ögonshopping och känslan att kunna gå runt utan tider att passa. Jag känner verkligen hur jag kopplar om till semestermänniska.
"Slapp, slö och odräglig" 
Dagens tanke av Louise L. Hay
"Kärlek är en mirakelkur. Att älska mig själv framkallar mirakler i mitt liv."
Ha en skön lördag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Morn morn alla. Mulet och kyligare ute men huset är uppvärmt så det är varmt inne:( Tvärdrag är mitt hopp. Isa, låter som en skön semesterstart. Snart är du där ! :D Som vanligt gör vi inte mer än vi orkar & vill här idag. Maken ska iväg och hjälpa sin bror med hans hus så barnen och jag slappar så mycket vi bara orkar :) Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Godmorgon!
Låter som att Ni två kommer att ha en dag när man gör precis vad man vill, det är det positiva med dåligt väder! 
Själv har jag en dag för mig själv, HELA huset för mig själv!!! TJohoo!!! Barnen är hos farmor och Peter jobbar, jag gör vad jag vill. Lyx. Tänker börja med att gå in på läggning för Inre balansering och se vad jag kan bistå med där, gör mig gärna sällskap!
Kram på Er!
~ Medarbetare på Tarot ~
Åh vilka vackra blommor Isa! Ljuvlig sommarbukett.
Godförmiddag förresten!
Ja här är vädret inte mycket att komma med. Det har regnat hela natten och smattrat på fönsterna. Och jag har visst fått någon släng av sommarsjuka………… Märkte det redan igår. Så det får bli det lilla lugna idag. Och jag som skulle till sonen på middag, men det vågar jag ju inte.
Regnvädret ska enligt väderprofeterna dra öster- och norrut senare i dag. Det är svensk sommar!
Ha en bra dag!
#1 Hehe Ja sen får ni vila upp er efter så mycket slappande. 
Drog dagens kort för mig själv idag. Det blev "Tornet" som stödkort fick jag "Rättvisan". Känns som det är någon tanke bana jag ska släppa. Om jag bara kunde bli klok på vad. Fast å andra sidan, så lär jag ju märka det.
Dagens änglakort rådde mig att bli egenföretagare…. I vad då? Hehe kanske firma "fiffel&båg" 
Nä jag bara skojar.
Godmiddag både Ina och Gilla.
Så ni smet emellan medan jag skrev. Hihi. 
Ina det låter härligt, visst är det skönt att få vara för sig själv ibland. Utan någon som vill prata, ha hjälp eller bara umgås. 
Ush då Gilla. Ja är man inte riktigt kurant (frisk) så är det inget roligt att åka bort. Hoppas det blir bättre snart. 

Oj Isa! Tornet..håll i hatten!
När man får ett kort ur stora arkanan så är det ju så bomsäkert också.
~ Medarbetare på Tarot ~
Ja Ina, dessutom brukar jag få ett dundrande utbrott vart femte år. Då är jag kort och gott tvär ilsk på allt och alla. Räknade ut att det är ungefär fem år sedan jag gick i taket.
Blir till att springa för fullt på löpbandet idag. Maken fyller ju år. 
Tur vi inte ska ha kalas.
Jag tror jag går och lägger mig och blir där med täcket över huvudet. 

Hmm..vart 5 år..det där utbrottet får jag 1 gång i månaden..

~ Medarbetare på Tarot ~
#8 Haha, så ofta orkar jag inte få utbrott.
Brukar behöva sova ett par timmar efter. Tar slut på mig själv helt.
Fast sist blev slutet bara så knasigt. Maken kom in en stund efter mitt utbrott. Klappade mig medkännande på ryggen och sa: Älskling jag tror du kommit i övergångsåldern. Kvinnor blir lite konstiga då!!!!!
Jag stirrade bara rätt i i väggen och tänkte. "Den karl är inte född, som säger så efter en lång utskällning".
(En av de få gånger jag blev tyst)
Jodå, han lever än och vi är fortfarande gifta.
Idag är det ett gott skämt mellan oss.
Den första tanken jag fick på Tornet var att det är någon tankebana jag ska släppa. Och finna en ny. Jag står i ett vägskäl helt enkelt.
Nu har jag legat och vila några timmar. Men nu börjar jag bli hungrig och det är ju ett gott tecken. Men det blir ändå fortsätt vila och ta det lugna idag. Det är ju precis rätt väder att kura in sig i.
Utbrott, det får jag som bekant ganska ofta, men å andra sidan så går det över ganska snabbt också. Flyger i luften och skäller ut folk och sen är det bra för min del, medans de andra står där och gapar och inte fattar någonting.
He he 

Tornet Isa, då är det något stort på gång. Förminska inte detta! Låt det rämna som ska rämna, du kan ändå inte göra något för att hindra det, för rasar det inte i dag så rasar det i morgon. Och det är meningen att det ska rasa.
Hmm…………… om jag skulle ta och lägga några kort, japp så får det bli!
Ja Gilla, det går som tur är över fort för mig med.
Sen får man ju ibland krypa till korset och be om ursäkt för utbrottet, men att jag menade vissa saker ändå. 
Som stödkort drog jag The Justicie så jag förväntar mig något positivt efter stormen. 
Jag är nog född optimist, tror allt blir bra till slut, det brukar ju ordna sig på något sätt i slutändan. Jag är nog mer nyfiken än orolig.