Tarot iFokus

Tarot

Etikettandlig-medial-utveckling
Läst 2145 ggr
Isa56
0

Märkliga saker händer här

Något mycket märkligt hände igårkväll, när jag kikade in på kanaliseringen. Vår hund 8 år, for plötsligt upp och drog till sig svansen for runt orolig satte sig framför oss jag satt vid datorn och min make låg på soffan och såg på tv, vi öppnade ytterdörren i tron astt han var akut nödig, han sprang ut sen tittade han upp och for in igen sådär som ett väldigt skyggt djur gör.

Tror han höll på en tjugo minuter tills maken tog kopplet och gick ut med honom. Sen lugnade han ner sig. Vi trodde först han blivit biten, men så var det inte. Han är normalt lugnet själv.

idag när jag gjorde en läggning och skrev ner den för att skicka fick jag vid två meningar enorma krypningar i huvudet det kändes som att jag hade ett helt myrbo i skallen. Känner fortfarande lite rysningar längs ryggen och i huvudet, lite lätt illamående och en liten klump i halsen.

Normalt känner jag bara lite rysningar längs ryggen och en lätt yrsel.

Vad tror ni andra om det här? Har det något samband med varandra eller inte?

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

För ett blåbär på banan som jag är låter det ju lite _för_ mycket för att jag ska kunna säga slump.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

Ja och hundens reaktion är inte hans normala uppförande. Det är Konstigt. Och sådana kraftiga krypningar i huvudet och längs ryggen har jag aldrig haft innan.

Skogshumblan
0

Nä båda var för sig är ju mer än vad man kan förklara eller bortförklara ens annat så jag förstår att du själv milt sagt undrar! Hoppas det blir ro. Jag vet att vid något tillfälle när jag skulle läsa av en hund på distans så hände liknande. Då jag började avläsningen hade hunden reagerar som att någon kom in och när jag avslutade det så hade hunden gått efterråt och letat lite efter något. Hundens ägare visste inte visste inte exakt när jag skulle göra avläsningen utan hade fått veta att när jag kunde så skulle jag sätta mig. De hade mejlade mig direkt efter denna händelse och frågade om det var "jag" som orsakat det här. Så i mina öron låter det inte onormalt alls.

/ Skogshumblan

ina3
0

Jag tror att du fick besök, det brukar ju djur känna av direkt.

Vilken kanaliseringstråd kikade du in på? Jag tittade på den som skall bli av imorgon och jag fick en känsla av att det definitivt kommer att komma fram personer som vill visa att de är med där. Glad

Hahahaa Skogshumblan, jag fick inte ihop det "blåbär på banan" jag läste banan som frukten banan..hehehe.."hur menar hon nu, vad är detta för uttryck tro" SkrattandeTungan uteCool

~ Medarbetare på Tarot ~

Skogshumblan
0

*s*!Ina ja det blir en god smoothie av de två ihop;)

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

Ha ha - jag läste också banan som frukten banan. Så tokigt det kan bli Glad

Jag håller med om att det säkert är ett besök från andevärlden, för jag vet att hundar och katter kan se och förnimma sådant som vi moderna människor har glömt bort. Detta med rysningar och krypningar på olika ställen på kroppen är också ett mycket vanligt tecken på att det finns en kontakt av något slag.

Isa56
0

Ina Jag kikade på den som gjordes i måndagskväll vid nio.

Ja Gilla hade jag nu bara förstått vad h*n, den ville. Obestämd Tror den, h*n skojade lite med hunden, som han for runt stackarn.

[GunillaR]
0

Jaså det var en skojare på besök? Flört

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du har förmodligen öppnat upp dig mer och känner närvaron från andra sidan mycket tydligare nu. Det är väl en härlig utveckling!

Hörrni, den där kanaliseringstråden. Vi som inte kunde första gången, får vi ingen ny inbjudan till nästkommande?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Elpida, det kommer att bli både kanaliseringstrådar och tarocirklar i framtiden. Framtiden betyder efter sommar och semester Flört

Isa56
0

Hittade den här länken http://www.lysringen.se/content/view/53/113/

Och väldigt mycket stämmer på mig just nu.

Besökaren har inte varit någon av de "vanliga" för då hade hunden inte reagerat så där. Obestämd

[GunillaR]
0

Oj…………

Där är ju mycket som stämmer in på dig just nu.

Helt spontant så tror jag att du har haft besök och att denna besökare hade ett budskap till dig. Förmodligen din guide. Har du haft några liknande upplevelser tidigare?

Isa56
0

Nej inte så starkt. Det har varit mer diffusa känslor och "kli". En guide har jag en gång sett, vi blev nog lika förvånade bägge två. (Höll på att bokstavligt talat springa över honom.)

Kan ju också vara att jag just nu läser "Pengar och attraktionslagen" av Esther och Jerry Hicks. Försöker styra upp mina tankar och se det positiva i tillvaron för att, ja, bli gladare och må bättre. Där är mycket "AHA" för mig i den boken.

Det känns som jag har svaret "på tungan" men får inte tag på det riktigt, det glider undan och kvar blir känslan av att det där vet jag innerst inne. Lite lätt frustrerande ibland, men det kommer nog, jag tar det med ro.

Höja min energi helt enkelt och hitta de bitar av mig som jag försummat. hoppas du förstår hur jag menar. (blir lite svamlig ibland.Flört)

NessaInglorion
0

#11 Eh… Det var en heeeeel del som stämmer in på mig också måste jag säga. Förvånad De senaste två veckorna (ända sedan min ängel kom in i mitt liv igen) har jag känt mig helskum… Tyst Sedan har det ju hänt en del, som att vi ljussatte huset han bor i osv. Det är helt sjukt men han aktiverar verkligen mig!

Hur känner du dig nu, Isa?

Kramar

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

#14 Mer förvirrad än vanligt,Oskyldig mycket rysningar längs ryggen och nacken. Myrkryp i huvudet. Men också mer lugn och känns som att jag börjar hitta vägen på ett mer konkret sätt än innan. men samtidigt mer koncentrerad.Obestämd

Tror du också börjar öppna upp mer. Spännande Kyss

Kram

NessaInglorion
0

Hmmm, kan det även ha med frekvenshöjningarna att göra? Energiflödet har ju ökat avsevärt menar jag…

Ja visst är det spännande! Kyss

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Detta med krypningar längs ryggraden och upp till huvudet beror säkert på att Kundalini aktiveras.

Vet inte om ni vet vad Kundalini är, annars kan jag kanske slänga ihop en artikel.

Isa56
0

Ja och snart har jag semester och kan lulla runt här hemma lite som jag vill. Då har man en annan tid att i lugn och ro känna in, vad det nu är. Kyss

NessaInglorion
0

Jodå, Kundalini känner jag till. Kanske inte allt man bör veta men lite iaf. Flört

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Jag ska skriva en liten artikel om detta, kan ju vara intressant.

NessaInglorion
0

Gör det Gilla! Skrattande

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

#17 Ja Gilla,(hur kunde jag missa ditt inlägg?) Jo jag känner till Kundalini lite grann.

Funderade lite på det för något år sedan när jag stod på jobb och något killade på benen efter stund fick jag en mjuk puff i ryggen och sedan kändes det som läskbubblor längs ryggraden upp i nacken där det försvann. Jag stod och fnittrade för mig själv sedan och kände mig jätteglad. Tur ingen såg mig.

NessaInglorion
0

#22 Hahahaha, vad härlig du är Isa! Kyss

Jag har också såna däringa krypningar längs ryggraden och rätt vad det är så står håret på armarna rätt upp utan förvarning… Tyst

"Låt själen vara fri"