God morgon 30 juni.
God morgon. Så var juni strax slut. Hej vad det går undan känner jag! Sonen går sin sista dag på förskolan innan sommalovet. Ska bli skönt med lite ledighet och kunna görs lite som man känner för ett tag:) Ha en skön sista juni vänner !
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kilar in och säger hej hej! Hoppas ni får en skön dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Skogis, Elpida och alla andra här. 
Skogis, ja lite ledigt är sköönt. Har bara nästa vecka också att jobba. Just de där med att slippa ha tider att passa är så härligt. Att bara kunna göra lite när man vill utan att ha koll på klockan. 
"Vi finns här på jorden för att vara goda mot andra. Vad de andra har här att göra vet jag inte"
Sagt av W. H. Auden
Ha en skön dag. (7 arbetsdagar kvar.)
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Morron på er Skogis, Elpida, Isa , ni som ännu sover gott
#2 Isa snygg hårfärg!, är den ny

Lilltjejen har en kompis här hon komm igår förmiddag och vi hann avverka två badstränder en kanottur och bad i pollen sista kvällsdoppet i sjön kl 21, himmel vad energi tioåringar har, de låg och fnissade och viskade till 00.30 inatt nu sussar de sååå gott!
Skönt då fick jag morgonen för mig själv, har gått en långpromenad och låtit hunden simma, lagat lunchen, och tvättat 2 maskiner tvätt. Nu ska jag vila en stund innnan kidzen vill till stranden.
Ha en härlig dag allesammans
Nillan jag tycker det låter som du haft lika mycket energi som tjejerna.
Ja den är ny, lite sommaraktig sådär tycker jag….Hrm… Äsh jag snubblade i spenaten. 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon vännerna!
Hoppas att ni har en god natts sömn bakom er så att ni orkar med torsdagen. 
Verkligen tjusigt Isa, jag gillar nyansen… 
Nillan, hur trött är du idag? Med tanke på fnisstjejerna menar jag. 
Det ser ut att bli en härlig torsdag, i alla fall här utanför mitt fönster, så passa på att njuta ordentligt. 
Ha en toppentorsdag!
Kramar,
Nessan
"Låt själen vara fri"
Godförmiddag alla sommarnjutare!
Denna sista junidag ska jag tvätta. Ja det måste ju göras det också, men å andra sidan skulle det dra ihop sig till skurar i eftermiddag. Det skulle det egentligen gjort redan nu på förmiddagen men solen skiner just nu från klar himmel.
Det var varmt inatt och jag vaknade ganska tidigt i morse och kunde inte somna om riktigt.
Jaha, då är det bara att sätta igång och sortera tvätten då……..
God tvättlycka Gilla! 
"Låt själen vara fri"
He he he 
Det är i alla fall skönt sen ikväll när allting är klart och inlagt i skåp. Och man kan sätta sig ner och veta att man gjort ett gott dagsverke.
Exakt! Jag bara går och längtar efter min semester nu, har gjort tillräckligt många dagsverken det här året. 
"Låt själen vara fri"