Morgonhälsning 20 juni.
God morgon/ god natt, välj själv ;) Hoppas ni alla sovit gott efter en skön helg. Välkommen till en ny vecka och en ny dag. Hoppas din dag och vecka blir bra, eller så bra det går ifall du har jobbiga saker framför dig. Själv ska jag få iväg sonen till förskolan igen om ett gäng timmar. Det är så skönt att vi är så friska att han får gå och vara med sina kompisar där. Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hänger på här bland nattsuddarna.
Jag hoppas få sova inatt, kanske det inte blir så eftersom jag har mycket i mitt huvud, Många frågor som snurrar och snurrar. Många undringar……………..
Natti!
Den natten gick fort! Lyckades få lite sömn till slut. Stackars sonen, hade sett fram mot förskolan igen men nu går svinkoppor / Impetigo så det blir ingen förskola för hans del! Vi får försöka hitta någon vän som är måndagsledig & frisk så han får leka.
/ Skogshumblan

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Kortvecka igen - gud så skönt! Inget planerat utöver jobb denna måndag! Ska se om jag fått tillbakak min 9-åring när jag kommer hem, igår hade hon bytts ut mot något trotsigt, tjurigt monster som jag INTE kommer att sakna!
Önskar er en härlig måndag denna midsommarvecka!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Elpida, hoppas "monstret" flyttat frivilligt;)
/ Skogshumblan
God morgon!
OJ, vad det var längesedan jag var inne… *skäms* Hur har ni det?
Det har hänt mig jättemycket den senaste tiden - träffade en kille och allt var så bra ända till för en vecka sedan då han bestämde sig för att försvinna spårlöst och ta med sig min dator samt dvd-filmer osv. :( Ingen har hört något från honom sedan dess… Det är givetvis polisanmält.
I samma veva arbetar universum helt fantastiskt. Fick pga detta kontakt med en gammal vän och han har hjälpt mig oerhört mycket. Varje gång jag bröt ihop och kände att sveket var övermäktigt dök hans ansikte upp och jag kände att jag inte kunde ignorera signalerna. Jag kontaktade honom direkt och sa: "Jag tror att du kan hjälpa mig." Han svarade på en gång. Är övertygad om att min guide visade mig i hans riktning och nu har vi kontakt varje dag. Det allra häftigaste med det här är att han "aktiverar" mig. Våra energier tillsammans är jättestarka och mina händer blir galet varma bara jag tänker på honom.
Universum är bra roligt ibland. 
Önskar er alla en fin måndag!
Kramar
"Låt själen vara fri"
Godförmiddag.
Det blev sent isäng men sedan har jag sovit gott.
Idag är det tvättdag, ska också lägga en Tarot, så jag antar att jag har händerna fulla hela dagen.
Vädret är molnigt och ev regn och åska, men på eftermiddagen ska det spricka upp. Ett riktigt midsommarväder med andra ord.
Jag önskar er en bra dag 
God middag.
Ja, så var man arbetslös. Sista dagen på jobbet i fredags och anmäld på AF idag. Men jag har iaf löfte om att komma tillbaka till samma tjänst i augusti så jag får väl se det som semester…
Ha en fin dag alla.
// Danda
Godmiddag allesammans 
Sov jättelänge, för att vara mig, kom inte ur sängen förrän vid nio.
Stannar hemma och pysslar om händer och fötter, har fått ett litet elakt sår under foten som jag ska ta hand om. Händerna börjar äntligen läka, är bara en lång torrspricka som ska få läka lite till innan jag så att säga belastar händerna igen.
Nessan, vad roligt att se dig igen.
Tråkig händelse du råkat ut för. Känner med dig, men hoppas allt ska lösa sig till det bästa. Och du har återfunnit en gammal vän är ju roligt. 
Önskar alla en skön måndag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Hej Nessan, kul att se dig igen
! Du, vilken skitstövel!!! Hoppas polisen får tag i honom så att han får stå för sina gärningar! Säger som du, tänk hur universum fungerar ibland. Fantastiskt att du fått tag i din gamle vän igen! Stor kram till dig!
Isa, är det inte typiskt att du ska få sår under foten bara för att händerna börjar bli bättre
. Har du varit hos homeopat lr liknande för att se så att det inte fattas något i din kropp? Bara en tanke..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nessan, så roligt att se dig igen 
Men du, sicken jädrans …. (cencur)
Jag hoppas verkligen att Universum hjälper till så att han åker fast, Men å andra sidan så om han inte åker fast denna gången så kommer det bli nästa, eller så kommer han själv att råka ut för sin överman så att han begriper. Jävla knöl!!!! 
Ja, ibland tar Universum omvägar………….. Kanske det finns en högre mening med denna låga handling trots allt.
Skickar en stor värmande tröstkram 
#9 Elpida, det enda som fattas mig är nog förståndet.
Nej just nu verkar det fungera med en billig handcreme, med honung och mjölkproteiner. Intensiv kur i helgen en tub på 100 ml har jag gjort gång på också bomullsvantar på, hela tiden.
Och nu börjar den ilsket röda färgen på handflatorna lägga sig och de slutar att fjälla. Sakta börjar mina händer kunna behålla fuktigheten själv. Ska ge det lite tid nu när det börjar läjka.
Nessa fy vilken knöl! Bra att du anmält och jag msåtrsäga att jag beundrar dig som kan se så positivt på det hela ändå. Hoppas er vänskap består detta liv ut! Isa vad skönt att det börjar vända åt rätt håll. Hoppas det fortsätter så och var väldig rädd om dig så det inte går upp igen. Homeopat lät spännande. Kanske ska prova det själv :)
/ Skogshumblan
#12 Jag var hos homeopat för många år sedan. När jag hade rätt svåra pms besvär. Och ja det är rätt spännande, hon gjorde en irisundersökning på mig, för att se vad som fattades, sen fick jag några piller jag skulle ta vid den tiden i månaden. Jag vill minnas att de hjälpte litegrann. 
Hej alla!
Tack för era vänliga ord. 
Jag hoppas också att skitstöveln åker fast, man kan bara inte bete sig sådär utan att det få konsekvenser! 
Ja, universum är bra roligt och jag har fortfarande kontakt med min ängel (som jag kallar honom) varje dag. För en dryg vecka sedan lyckades vi ljussätta ett gammalt annex till en prästgård där han bor tillfälligt. Ena delen är från 1700-talet och den andra är tillbyggd på 70-talet. Vi satt och pratade i telefonen när jag plötsligt blev jättevarm och kände energi och kärlek stråla ut från mig. Då jag förde handen runt min aura kändes den tjock (i brist på andra ord). Han blev alldeles tyst en lång stund medan jag pratade på om vad som hände med mig. Till slut sa han: "Du kanske ska stänga ner nu."
Det visade sig att han kanaliserat mig och såg ljusvågor i hela rummet som sedan fortsatte in i nästa rum och i nästa… Jag stängde med hjälp av honom ner mig långsamt. Efter att vi la på kände jag mig jättetrött och ytterligare en stund senare ringde han upp mig, grät och sa: "Jag har ett budskap till dig." En kvinna i 20-22 årsåldern visade sig för honom och ville komma i kontakt med mig för att tacka för att jag visade henne ljuset. Han beskrev henne som att hon var från 1800-talets mitt. Hon hade varit vilsen och inte hittat hem. Han fick se hur hon sprang över knähögt gräs mot sina föräldrar som hon saknat jättemycket.
Snacka om att jag blev både rörd och paff. Har aldrig trott eller känt att det är meningen att jag ska hjälpa vilsna själar till efterlivet utan att jag ska hjälpa folk som finns här och nu. Tror att det kan ha varit en engångsföreteelse men jag är lika glad för det. Känner mig otroligt ödmjuk inför upplevelsen.
Oj vad jag babblar!
Hur har ni det i sommarvärmen?
Kramar
"Låt själen vara fri"
Jösses Nessan.
Vilken upplevelse. Inte konstigt du var trött sen.
Måste känts helt otroligt att kunna hjälpa någon på det sättet. Känner myrkryp i hela huvudet när jag läser.
Kram Isa
Ja du Isa, jag var helt slut! Det tog två dagar att återhämta mig ordentligt.
Jag har lite svårt för att balansera det där… Hur mycket jag släpper ut osv. Måste lära mig att hejda mig i tid.
Men det var helt klart otroligt häftigt och jättehärligt.
"Låt själen vara fri"
Det förstår jag. Du måste gjort av med ganska mycket energin där,
Ja det där med att hitta balansen är inte så lätt. Inte släppa ut för mycket men ändå så mycket att det hjälper.
(Säger en som ständigt snubblar runt på de mest ojämna stigar, bara för det ser spännande ut, vad finns bakom nästa krök.)
Hahaha! Det ska man ju göra Isa, att vara nyfiken och vetgirig är bra egenskaper. 
"Låt själen vara fri"
Mm
Nu måste jag sticka till jobb. Jag älskar mitt jobb………………..På fritiden.
Hehe
Byebye Ses, ha det så bra och var rädd om dig.
Kram Isa
Hehe samma som jag då, det är bäst på fritiden. 
Ha en fortsatt fin dag och mycket nöje på arbetet. 
Var rädd om dig du med.
Kramar
"Låt själen vara fri"