Tisdag 28 juni
Vet inte om det finns någon tråd innan, men jag kan inte hitta någon.
God förmiddag på er alla!
Det är sommarväder idag också. Man kan knappt tro det är sant. Jag nästan brände mig igår så kanske jag inte skulle sola idag …………
Kanske jag skulle åka och köpa skorna istället, he he. Det skulle visst vara lika fint väder i morgon också så då är det bättre att sola då istället, Både rygg och ansikte hettade igårkväll………..
Och jag önskar er alla en skön dag och hoppas att solen lyser på er alla.

God middag i sommarhettan:) Ja nu har vädermaskinen hittat rätt "spår"! Lillan här har just somnat och jag tar mig en bit tårta som blev över och pustar lite i skuggan. Ska turbostäda köket sen för vi får gäster över natt. Trevligt men som sagt behöver köket en omgång. Gilla, jag gillar dina nya "livspartners" ( skorna alltså). Är kär i mina walkingskor som jag haft i två år snart.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ja vad sitter jag här och häckar för? In i duschen och sen iväg till skoaffären!
Jepp!
Som alla kan se, så blev det inköp av skorna.
Tror jag ska inviga dem ikväll när det blir lite svalare. Jag tror att de blir jättebra. Det är textilskor så att de inte blir för varma på sommaren. Till vintern har jag redan ett par som är väldigt bra att gå i.
God kväll
Det är fuktigt och varmt ,riktigt sommarväder nu. Det har regnat lite på eftermiddagen. Ja det är viktigt med skor Jag har ett par som jag köpte för 4 år sedan De är fortfarande sköna att gå i
Ha en bra kväll
Kram
Allting är möjligt
Inget är så skönt som ett par gamla ingångna skor. De kan bli som gamla trogna vänner som man inte vill göra sig av med.
Nu blir det TV för resten av kvällen. Allsång på Skansen och sedan Morden i Midsommer i ny tappning.