God morgon 22 juni
God morgon alla!
Tidig morgon idag, massor att göra både på jobbet så det blir att jobba över och det gör jag bäst på morgonen eftersom jag är morgonpigg
Ser ut att bli ok väder men jag saknar värmen, får hålla tummar och tår att den kommer tillbaka igen.
Ha en toppendag alla!
~ Medarbetare på Tarot ~
God morgon alla. Hoppas ni får en fin dag. Ina jobba inte ihjäl dig!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon!
Igår på eftermiddagen hade vi jättefint väder här men nu ser det grått ut igen. Svensk sommar tror jag visst att det kallas
Ha en fin dag och glöm inte att andas.
Kram Danda
God för middag!
Idag skiner solen i alla fall även om det finns lite hotande moln i kanterna. Men det blåser kraftigt, så det gäller att hålla i hatten om man ska ut idag.
Jag ska bege mig till köpcentrat Mobilia idag. Har en del ärenden som ska göras där, bla a köpa en bok till sonen. Som medlem i Coop får man rabatt på Akademibokhandeln och då får man ju passa på. Risken är dock att jag får syn på något till mig själv också, bokoman som jag är 
Ha en bra dag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dagens allesammans
Igår blev jag med bettskena!!, så meningen var att jag skulle sova med den i munnen inatt, det gick sådär kan jag säga usch jag blir illamående av att vara tvungen att ha den men skam den som ger sig mer än en timma ska väl gå.
Här är det växlande sol och ösregn, det gäller att pricka in rätt när hunden ska rastas, jag har lyckats välja fel 2ggr redan idag.
Ha en fin dag på er
Godkväll i stugorna 
Attans vad sömnig jag är. Det känns att kroppen inte är van att kravla ur sängen 4 på morgonen. Har ju varit hemma två dagar. Nåja en dag till sen midsommar och nästa vecka eftermiddagsskift. Fast då gnäller jag väl om att inte vara hemma på kvällen.
Egentligen har jag inte tid attt jobba, så varför knatar jag iväg till det då?
Det har jag funderat över de senaste fyra åren. 
Köpte en ny magnet häromdagen där det står: Attityd, jag behöver inte din attityd - har redan en egen.
Maken fick också en,där står det: Du behöver inte förstå mig, bara älska mig.
Som jag svamlar…ska kanske gå och lägga mig istället. 
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godkväller!
Det har blivit så hackigt idag men jag har i alla fall gjort nästan klart en målning.
Satte mig för att sola på balkongen men väldigt snart så kom molnen inrullandes från väster, men något regn har det inte kommit. Dom har ju varnat för världen oväder, men det är ju inte alltid som SMHI har rätt, speciellt inte på sommaren.
Ha en skön kväll 
Hej tittar in en stund hos er Jag har inte tid att vara här så mycket just nu Jag har haft kalas i helgen och innan dess massa att göra inför kalaset . I morgon bitti åker vi mot Mora Min son ska cykla Solleröloppet och då firar vi även midsommar där nere. Vädret här är sol men lite blåst. Igår så stormade det riktigt hårt. Jag får önska er en trevlig midsommar för jag kommer inte vara inne här under hela helgen Har ingen data i Mora.
Många kramar till er alla
dolla
Allting är möjligt
# 7 - Ha själv en trevlig midsommar "nere" i Mora
. Du vet, allting är ju "uppåtlandet" för oss, eller som vi säger på skånska - "oppotalandet".
Här i södern är det mest skräpväder, så nu väntar vi på mera sommarvärme och sol.

Sverige består av Skåne och norr därom liggande fäbodar. 
Jaja, jag ska lägga mig. Och ja, jag är spiknykter, dricker ytterst sällan och mycket måttligt.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 9 Jomenvisst!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nillan, har tänkt på dig och saknat dig. Roligt att se ditt "nylle" härinne
.
Isa, underbara magneter!!!Själv fick jag en av en väninna nyligen där det står: Lactose is just one of many things I don't tolerate.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus