God morgon 21 juni
Hej på Er alla!
Ni må tro att det är tyst hemma..alla barn är utflugna, först är det skönt med lugn och ro men sen kommer saknaden krypande..att man aldrig är nöjd..?! 

Mulet är det och ca 15 grader varmt, typisk svensk sommar med andra ord! Läste att det skulle gå att hitta kantareller redan nu
, någon som har lyckats??
Ha en super härlig dag alla!
~ Medarbetare på Tarot ~

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon ina!
Antagligen hann jag börja skriva på min hälsning när du precis publicerade din
.
Då önskar jag er alla en härlig tisdag (trots det kalla, blåsiga och regniga vädret vi har här
. Sommar???)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon.
Jag har en helt vit dag i almanackan idag = en dag att bara finnas. Så underbart livet kan vara ibland!
Hörde också det där med kantareller så jag funderade faktiskt på att gå ut i skogen och kolla lite.
Ha en fin dag alla // Danda

God morgon tjejer! Ösregn ute så idag blir vi kvar inne. Om det håller uppska vi ut och plocka smultron i skogen, de är fint mogna nu. Kantareller-mums, ska kolla efter det också! Ha en skön dag alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag
Jisses vad jag har sovit inatt!!! Känns nästan som om jag skulle vilja sova resten av dagen också.
Vädret, ja det är svenskt midsommarväder och inte så varmt. Det är årets längsta dag och man fryser inomhus!!! Ska man klaga hos SMHI eller kanske man ska gå högre upp? 
Får se vad det blir av denna dagen. Om det ska bli något utomhus eller det blir inomhus. Det gör inget egentligen för jag har ju lite målningar som ska jobbas på.
Ha det så bra denna årets längsta dag 

Här lyser solen och det är ca 22 grader varmt, det blåser en ljummen vind, Jippie! Sitter på trappen och skurfar på datorn lite. Har varit med sonen på barnläkarmottagningen och sen hos FK ang vårdbidragsansökan. Dottern är på stallet och hjälper till på sommarridläger för yngre barn. Maken jobbar. Igår var jag på Hasseludden Ysauragi och myste. Livet känns rätt bra just nu i detta ögonblick, men det går upp och ner som vanligt. Efter besöket på FK var jag lätt irriterad och lättgråten… Men som sagt just nu är det ok!
Jag har också läst om kantareller, men i "vår" skog har jag inte sett några alls.
Önskar er alla en fin dag!
God eftermiddag!
Det blev inget regn utan lite växlande sol/mulet och faktiskt så har temperaturen stigit. Man får öppna för att släppa in lite värme, he he.
Här målas det så att färgen stänker på väggarna - nästan i alla fall 
Ha en fin fortsättning på denna årets längsta dag.