Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 687 ggr
Elpida
0

God morgon 19 juni

Hej svejs!

Söndag och vilodag, då passar jag på att åka till stan och köra ett Zumbapass. Det blir nog inte mer ansträngande än såGlad.

Igår hade vi kalas igen, jag gjorde en varm smörgåstårta och till efterrätt fick de marängcrisptårta m jordgubbar, glass med jordgubbar och chokladsås. Alla var lite lagom slöa efter många kalashelger så det var en lugn tillställning.

Hoppas ni får en skön vilosöndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Farwuq
0

God morgon, denna soliga söndag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

ina3
1

God morgon!

#1 Låter härligt med sol, här lyser den med sin frånvaro..

Idag blir det till att leta fram låtar eftersom jag skall köra styrkan i premiärjympapasset utomhus för sommaren. Jag har rejält svårt för att hitta sommarlåtar som passar till att köra armhävningar till…alla lugna sommarlåtar är ju smäktande ballader! hmm…

Style: "Vill ha dig igen" får det bli men den andra låten då..Skall plöja Nordman skivor nu så får jag se om jag kan hitta något. Tips mottages tacksamt!

Ha en toppensöndag alla!

~ Medarbetare på Tarot ~

[GunillaR]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag :)

Det är växlande molnighet idag med risk för en och annan skur, ett riktigt midsommarväder med andra ord. Molnen far snabbt iväg över himlen.

Ina, Herrey har gjort en skiva som svänger sommar, kommer inte ihåg vad den hette. Kikki Danielsson har gjort en som heter Papaya Coconöt.

Om det får vara någon som ligger på toplistan just nu så rekommenderar jag den som ligger i videon

Skogshumblan
0

Hej hopp! Här vräker regnet ner och det är väldigt rogivande. Får se om det blir något vettigare än matlagning för min del idag. Vill helst bara mysa med bra bok i sängen:) Ina, beast of burden eller annan Stones kanske går?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.