Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1724 ggr
Elpida
0

God morgon 17/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så var det redan fredag igen. Även den här veckan har bara svischat till. Det har blåst och regnat inatt och eftersom jag sover med öppet fönster har jag vaknat till och från när det ruskat om därute. Det  blir en blöt och grå fredag…. men det är fortfarande fredag!!!Glad

Imorgon bli det kalas igen, jag lyckades åtminstone avstyra minstans barnkalas till nästa vecka… Önskar er en härlig fredag oavsett vädret!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
0

God förmiddag. Även här är det grått och lite regnig. Trots det vill dotera gå ut, inte mig emot. Ska få ut sonen lite, han behöver ut och rasa av sig lite också. Ha en skön fredag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

God middag!

Ja det var ju väldigt vad denna vecka gick snabbt. Vet ni om att det är sommarsolståndet nästa vecka! På tisdag en 21:e! Det är då den riktiga midsommaraftonen är och enligt mig ska firas.

Vädret här påminner mest om apriväder och så ska det visst vara i morgon också med en del regn.

Men vi har ju egentligen hela den riktiga sommaren framför oss så vi ska inte hänga läpp. Det är ju alltid lite ostadigt innan midsommar.

Ha en bra dag och glöm inte att mysa ikväll Glad

Pagan
0

Hejsan svejsan

Idag blev det en sen dag igen. Svarar från gårdagen Gilla att jo, visst kan chefen få en att jobba 5-20 - helst när semestrarna haglar. Det sägs att man kan använda sig av flextiden (övertiden!! - inte komp märk väl) men hur ska det gå till när alla går på knäna?? Inte kan man ta ledigt eller sovmorgon om det sker på bekostnad av någon annan. Ständigt så är det "bara tillfälligt" också. Nå en ska inte klaga egentligen, kunde varit värre, vet om andra som verkligen har det VÄRRE! Snart går jag på semester och då är den nästan 7 veckor lång, då står man ut ett par dagar till.Foten i munnen

Idag bidde det från 6 - 17 så jag kom från jobbet "tidigt" fast hade en del ärenden att ta igen och ungar att hämta mm så jag är nyss hemkommen ändå. Riktigt trött!! Ska sova läääänge i morgon.

Helgen är redan planerad men sovmorgon har jag beställt tamigtusan på lördag!

Hoppas er dag varit bra. TGIF iallafall och lite sol har vi haft mellan skurarna. Tur jag struntat sätta upp partytältet. Hade nog funnit det i plockepinn status i morse. var tog en sköna värmen vägen??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll allesammans. Skrattande

Elpida du är en riktig "Kalaspingla" Kyss (Bara måste skriva det Flört) Sanslöst vacker och underbar bild du la in. "Me like" Tungan ute

Pagan ingen tackar dig för att du går på knä, pyssla om dig själv också. (Det är en order Kyss) Det gäller fler här på sajten, ni vet själv vilka. Kyss

Gilla. Underbara April….. Jag är ju född i slutet på denna eminenta månad, så klart vädret är underbart…………………………….. (Psst, det lät bra väl? Flört)

Händerna? Ja dem börjar lugna sig, jag slutade med Kortisonen förra helgen och dränker mina händer med mild handcreme och har alltid vita bomullsvantar på mig. Även på nätterna. (Nä, nä,Förvånad inga sådana vilda fantasier om jag får be, jag sover snällt.Flört) Orkar bara inte springa till läkare igen, dessutom vill dom ha betalt med.

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Isa, din sötis. Jag fattar inte vad du menar allsSkäms

Sedan vet jag att ingen tackar en för att man jobbar på - men vad ska en göra?? Människorna är slut, på många sätt….Total bristvara. Men å andra sidan så lär jag får tid att vila upp mig både till kropp o själ genom sommarens flytt…..om jag finner någonstans att boRynkar på näsanGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Jodå det vet du visst. Kyss

Ja men vad hjälper det dig att andra är slutkörda? På sommaren kan man bo i husvagn eller tält i värsta fall. Tungan ute

Vill bara att du ska ta hand om dig själv också. Sitter ofta mentalt hos dig och klappar dig på kinden, eller kramar om dig… Och kniper dig när du går på för mycket. Flört

[GunillaR]
0

Godkväll på er!

Inte vet jag vart denna dagen tog vägen. Men jag har mest gått och skräpat och suttit här vid datorn så jag har inte presterat något och inte varit till någon nytta och inte gjort ett skit. Fast sådär kan man ju få vara någon gång då och då. Jag grundmålade och skissade en del igår och det får räcka några dagar.

I morgon ska jag ju åka till sonens familj och gratta lillflickan som blir två i morgon! Snacka om tid som går fort!!

Jag fick ett telefonsamtal idag - från min syster i Norge. Som jag inte visste att hon fanns till förrän något år sedan. Hon och hennes man skulle ju komma hit och hälsa på mig i sommar, köra från Stavanger, men så fick han en elak influensa som helt tog musten ur honom och därför vågade de inte bestämma någon resa. Men jag sade till henne att så fort de känner att de vill och orkar, så är det bara att komma.

Tänk, jag har en storasyster och en storebror! Hoppas att jag får träffa dem båda. Det kändes jättekonstigt att prata i telefon med sin syster som man inte träffat och som man inte visste att man hade.

Visst är livet konstigt ibland!

Isa56
0

Jo Gilla visst är livet märkligt. Men såå roligt för dig att träffa dem, jag gläds med dig. Kyss

Och iFokus med, har försökt lägga upp mina sista teckningar på konstnärer. Men jag får error hela tiden trots att bilden inte är mer än 2,03 mb (max är ju 5 mb) Och bilden är tagen med min samsung kamera som jag har lagt upp bilder från många gånger utan problem. HmObestämd

[GunillaR]
0

# 8 - Men du, då är den för stor. Det är väl max 1 MB som är tillåtet (tror jag). Kan du inte minska ner den?

Isa56
0

#9 Där står på JPG filer max 5 mb, och jag har ju lagt upp massor av bilder från den kameran utan att förminska.

Där har inte varit några problem innan så det kan ju vara ett tillfälligt problem. Ska ta ett nytt foto och se, kan blivit något fel när jag laddade in bilden från kameran.

Isa56
0

Var nog något fel på den andra bilden, för nu funkade det. Tungan ute