Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1263 ggr
[GunillaR]
0

Torsdag den 16 juni

Godmorgon eller godnatt, vad som behagas Glad

Min hjärna är på väg in i sängen och det är bäst att följa med den. Kroppen vill också sova nämligen. Det har varit en trevlig dag och en intressant kväll. Jag mår bra denna månnatt. Lugn och nöjd.

Så, då ses vi i morgon när vi öppnar de blå-bruna-gröna eller vad de kan vaa.

Natti

Glad

Skogshumblan
0

God morgon! Här blev det sovmorgon idag. Bara sonen vaknade som vanligt vid 07 men han har roat sig själv rätt bra. Maken verkar bra mycket piggare men är såklart trött än. Barnen har några aktiva koppor men är pigga & helt som vanligt. Skönt att det är såpass med de tre i alla fall. Själv vaknade jag upp med nya koppor… Blä, jag som trodde det var över för min del. Men nej. Ska lägga zinkpastan i kylen och öva min viljestyrka för det här kliar! Ha en jätteskön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Doris
0

God förmiddag

Har varit ganska mycket upptagen ett tag Jag har lite mer att stå i men lite lugnare just nu. Vädret har blivit sämre Nu är det 14 grader och mulet. Men värmen kommer nog tillbaka snart! Skogis ser att du och  din familj har vattkoppor Ni får krya på er och hoppas att det snart är över!

Ha en bra dag

Kramar

Allting är möjligt

Elpida
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag!

Jag hann inte se så mycket av månen igår för efter att jag skickat healing blev jag så himla trött att jag somnade på soffan. Masade mig upp till sängen vid 00.00!!! Jag fick faktiskt oxå sovmorgon idag eftersom jag hade tandläkartid vid 08.50, så jag hann inte dra in till stan och jobbet innan. Skönt… och lite lyxigtGlad.

Dolla, kul att se dig igen! Ibland är det ju så att vi har mycket runtomkring oss och då orkar man inte hänga vid datorn oxå!

Ikväll ska jag spela frisbeegolf med några arbetskamrater och grilla lite, ska bli skönt efter veckor av baler, student, skolavslutningar och ett antal kalas!!!

Ha det riktigt gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Frisbeegolf - det låter ju väldigt trevligt! Skulle jag kunna tänka mig. :-)

Jag har sovit som en stock inatt och kommer inte ihåg ett smack om vad jag drömt. Men jag hade lite funderingar igår innan jag lade mig, som jag ska ta upp i en tråd.

Vet inte vad det ska bli denna torsdag, men förmodligen blir det målning och skissning. Måste ju inviga nya skissblocket jag köpte igår. Dessutom är det inte sådär jättefint väder, det ska visst dra ihop sig till riktigt oväder senare idag.

Ha en bra dag Glad

[GunillaR]
0

En eftermiddagskopp på balkongen

[GunillaR]
0

Million Bells

Skogshumblan
0

Vackra blommor Gilla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

nillanb
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godkväll på er i tarotstugan

Härliga bilder Gilla!, tycker mycket om Million bells har 4 st hängande på altanen.

Idag har det varit härligt väder, och barnen har badat mest hela dagen, tänk hur mycket vädret påverkar oss alla! Här har varit massor av kompisar till minstan hela dagen och de är kvar ännu.

Efter en arbetsvecka borta kommer gubben strax hem och jag har förberett grillning till i kväll.

Hmm ja det där med påverkan, jag har inte kunnat sova inatt, somnade vid 4.30 imorse och blev väckt av kissnödig hund 7.15…

[GunillaR]
0

Godkväller!

Ja nu drar det ihop sig till något slags oväder här. Det är alldeles mörkt och tjockt nu. Och det börjar blåsa svala vindar.

Så här ser mitt köksbord ut :-)

Pagan
0

Godkväll ligan

Sent från jobb i dag med. Har inte känt månens påverkan alls denna gång. Inte så konstigt när man jobbar från 5 - 20 dag efter dag. Ruskigt trött och börjar känna av det rejält. Nästa vecka hoppas jag på semester från onsdag, hmmm kanske torsdag, absolut senast fredag i allafall…..tror jagSkrikandes

Vi har haft fint väder här i dag. Inte direkt strålande sol men nästan lite gott hopp om bättre väder under veckoslutet. Vågar ännu inte se siandet om midsommarvädret.

Nå mitt "socila liv" fortsätter med TV underhållning och en lur i soffan. Tror jag gör en Elpida, börjar bli vanFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Men Pagan, du får ju inte jobba ihjäl dig! Jobbar du verkligen från klockan 05 till 20?? Så där kan det väl inte gå till?

Med midsommarvädret blir det inget speciellt, utan precis som det brukar vara. Lite sol och lite regn i lagom blandning.