Intuitionsövning 14 juni.
Nu är det dags att klura lite. Lycka till alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Rätt svar kommer senare. Som det är ny syns de ju innan man hunnit fylla i alternativen:)
/ Skogshumblan
Jag anser att det är Bernersenner 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Rätt svar är schäfer. De andra alternativen finns i grannskapet men de bor inte närmast oss. Taxen är grannen snett över gatan daghusse åt så hon bor inte här:)
/ Skogshumblan
Jag tyckte som Isa, Berner…..
#4 Hihi skyll på min påverkan Gilla. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Bernersener valde jag, men det var visst FEEEL! Hm, får öva på intuitionen lite mer tror jag 
Bernersenner valde jag efter att ha 'valt bort' schäfrarna… klantigt 
Grattis alla som känner av rätt grannhundar idag! 
(Tips: om du inte vill att svaret ska vara möjligt att se innan man gjort sitt val, då är det gamla alternativet "skapa undersökning" kanske ett bättre alternativ? När du se'n har postat iväg din undersökning så lägger du in svaret i första inlägget efter undersökningen. På det sättet kan ingen se svaret förrän man har prickat för sitt val i undersökningen.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Andina, man ska ju inte välja! ;) Tack för tipset. Jag brukar göra så men tänkte prova det här denna gång.
/ Skogshumblan
#8 - 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
tax
# 10 fel, men hon är min lilla favorit.
/ Skogshumblan

Konstig statistiken ser ut; 100% har fel men ändå 36% som valt schäfer. 22 personer har röstat - så det borde vara typ 6 pers som är "vinnare"! Halloj, var är ni? 

Jag valde schäfer… Men blev osäker eftersom det stod att det var fel. Men då var det rätt alltså?
// Danda
Danda, GRATTIS du har rätt. Schäfer är rätt svar. Som vinst får du äran att göra en övning i morgon. :) ( den förste som har rätt får göra nästa dags övning. Säg till om du behöver hjälp så ordnar vi det:D)
/ Skogshumblan
Tack.
Det går bra att jag gör en övning i morgon, jag har gjort det innan så jag vet hur man gör. Ska bara fundera ut vad den ska handla om…
Grattis alla andra som också fått/får rätt
// Danda