Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1343 ggr
Isa56
0

Godmorgon 11/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Strålande sol och lagom svalt ute. Gick ut tidigare med en mugg kaffe och satte mig en stund. En kvist från en typ högväxande buske stack ut med en molnfri himmel som bakgrund. Så fint det var, måste ta ett kort av det. Tungan ute

Dagen får gå i lite småplock och det jag kan göra för händerna, låter dem alltid få en rejäl vila på helgerna. Maken tycker också detsamma. Förvånad Tänk er en make som håller med frun.Flört Nä jag bara skojar. Tvätten fixade jag igår så inget mer akut är på tapeten, maken går ju hemma och gör vad han kan för sin fibro. Nu är han mest ute och har lärt sig det där svåra att "jobba" korta stunder, typ tre fyra halvtimmar istället för två timmar i ett svep.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Allt jag behöver för mitt fullständiga helande finns här för mig."

Ha en ljuvlig lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

god förmiddag :-)

Solsken idag!!! Det är inte så varmt så att man får spader, och det gör absolut ingenting. Kanske det blir solning i parken idag! För där skyddar träd och buskar mot kalla vindar.

Ska försöka att ta en paus från måleriet i helgen, inte så lätt när man har flera projekt på gång. Men så får det bli i alla fall. Jag vet ju att jag så lätt tar i för mycket utan att veta om detta förrän det är för sent.

Isa, något slog mig precis för en stund sedan, nämligen att du ska pudra dina händer med potatismjöl, och sedan ta på dig bomullsvantar. Sen gör du ingenting med vatten. Om du ska tvätta dig, duscha eller annat så får du sätta på dig gummihandskar. Händerna ska vara absolut torra och ha potatismjöl på sig under 24 timmar. Sedan kollar du om du ser någon skillnad.

Skogshumblan
0

God förmiddag! Här är regntunga skyar och mulet. Undrar om det blir mer sommar här? Jag städar, sonen ar en kompis här hemma och maken & dotera flydde fältet. Undrar varför? ;) Ha en skön dag alla och njut av dagens ledighet också, även om det finns "måsten" att göra.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
0

#1 Men… Förvånad Visst tusan Gilla  det hade jag glömt. Jag använde ju alltid potatismjöl till ungarna när de var små, allt från röda stjärtar till när dotra la sig i en myrstack i tonåren. Tack det ska jag genast göra. Tungan ute

Hehe Skogis när jag ska städa vill jag helst vara ensam. Flört

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

# 3 - Jomenvisst!!!