God morgon 9 juni.
God morgon vänner. Här har det åskat, mullrade rejält och regnat. Himlen är grå än så jag ser fram mot mer regn. Det behövs! Hoppas ni alla får en skön torsdag.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
ser mulet
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Jag vaknade oxå upp till åska och en regnskur men det var snabbt över. Det är mulet ute och duggar lite då och då men som sagt, det behövs i naturen! Bara det är uppehåll och fint i morgon eftermiddag när vi har studentskiva!
Hej hej till dig MoaP och hoppas du får ett skönt sommarlov!
Önskar er en härlig torsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Godmorgon
Även här är det blött och grått, hoppas också på bättre väder - iallafall runt 12 då det är dags för studenternas utspring. Kollar YR.no regelbundet.Spännande dag för alla vuxen ämnen - sonen har "vuxenångest" nu är skolan över - vad göra??
Har haft fullt upp och det blir en del köra bil och planera under dagen. Har glömt kolla utbudet - vad jag själv ska ha på mig
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Fick just en gratisdusch av naturen:/ Skulle gå en liten sväng så dotera fick somna i vagnen. Kom ett par 100 m hemifrån och sen kom en skur. Hann bli väl avsköljd innan jag hann hem. Ska lägga schampoo i vagnen så jag är beredd nästa gång;) Hoppas era studentskivor blir trevliga. Pagan, folie och cellofan funkar säkert;)
/ Skogshumblan
God förmiddag på er!
Det var så kvavt igårkväll att jag fick ha öppet i alla rummen när jag gick till sängs, och det var faktiskt skönt eftersom det blev lite svalare med regnet. Vi fick ett litet åskväder igårkväll men det gick snabbt över, några pang och några booom och så var det förbi.
Idag är det tvättdag. För övrigt så jobbar jag på skisser och grundningar av mya målningar. Jag ska ta två veckors semester i sommar från måleriet, hur nu det ska gå!!!
Det är mulet och lite småregnigt idag, faktiskt lite skönt efter de senaste dagarnas hetta. Men det kanske inte är så kul för dem som ska gå ut idag.
Ha en bra dag, denna torsdag. Lycka till med studentisarna! 
Pagan, ja var det i "Stekta gröna tomater" hon fick en knäpp och hade folie och cellofan på sig när maken kom från jobbet? Gilla, du får åka hemifrån eller se till att boka in massor av annat så du inte hinner bli abstinent:D
/ Skogshumblan

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7 Jag bara älskar den filmen!!!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 7 - Ja, jag har tänkt vara turist i min egen stad. Det kan ju vara trevligt. Och så vill jag gärna åka till Köpenhamn och gå på Statens Museum for Kunst.
"Stekta gröna tomater" - Jag vet inte hur många gånger jag sett denna film. Jag älskar den.