God morgon den 8 juni
Dagen började med sång, frukostbricka och paket för min lilla 9-åring. Hon vill bestämt inte vara mammas bebis längre, men det kommer hon ju alltid vara eftersom hon är minst
. Ikväll ska vi gå på bio med henne och se Kung Fu Panda 2, en ganska bra födelsedag tycker hon själv
.
Himlen är mulen och det ska regna idag, trodde det skulle komma åska inatt men det höll sig visst…
Önskar er en skön onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God förmiddag Elpida och ni andra. Här är det soligt och kvalmigt idag igen. Fick lite regn med åska igår men det verkar inte gjort så mycket åt "klabbet". Idag är det onsdag så vi har en loj dag barnen och jag. Hoppas ni får en skön dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God förmiddag!
Här är det mycket kvavt och stora mörka moln hänger på lur och samtidigt skiner solen. De sade precis på väderrapporten att det skulle bli växlande molnighet med risk för åska i eftermiddag. Man kan inte lite på väderprofeterna. Igår eftermiddag varnade de flera gånger för ett mycket våldsamt åskväder, att man skulle stänga alla fönster och plocka in allt löst i trädgårarna och så bidde det inget - poff - och så försvann åskvädret!!! Och där satt halva Skåne hukande under borden i ren förskräckelse.
Idag blir det jobbandes med skisser och grunder och uppspännande av dukar och ramar.
Och så ska jag ringa ett samtal som jag skulle ringt för över en vecka sedan………
Elpida, jaså du har fått en 9-åring i huset. Då är hon ju snart stora damen 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Tja, hon tror iaf ibland att hon är stora damen och bestämmer själv
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 3 - Och det blir bara värre………