Behöver lite hjälp!
Jag har länge haft känslor av saker sen jag var liten! Känner av andra människor som inte finns i livet längre, drömmer sann drömmar m.m.
Nu går jag igenom något där jag känner extremt mycket!
Men efter som jag aldrig riktigt vågat tro på det jag känner vet jag inte nu vad som är äkta och vad jag kanske innbillar mig!
Jag behöver hjälp att veta vad jag kan kasta bort och vad jag ska hålla fast vid just nu!
Så känn gärna av och skriv vad ni ser eller känner!
Vi gör inga avläsningar här på denna sajten. Däremot kan jag rekommendera dig att besöka Övernaturligt istället.
Hoppas du får svar på dina frågor.
Det var egentligen inte en avläsning jag ville ha.
Jag är förrvirrad av det jag känner och det som är verkligheten om man säger så.
Jag har kännt av saker känslor, energier m.m. innan men vågar inte riktigt lita på att det faktiskt är så.
Om du förstår vad jag menar?
Jag är väl ganska rädd för att gå på det med risk för att vara "galen" 
Men tack för ditt svar.
Tarot tv finns på internet ditt kan du ringa och få råd det kostar inte så mycket 10 för ett samtal visserlige öppet samtal men det verkar mycket bra där. Du bör vara över 18 förstås.
tarottv.se
testa dem skulle jag gjort *ler*
lycka till
hälsning
M
Det är inte en Tarot läsning jag behöver heller men tack förstår tanken.
Gjorde som GunillaR sa och insåg att jag nog postade det här inlägget i fel kategori är ju ny så hänger inte riktigt med 
Om jag förstår dig rätt så vill du få hjälp att reda ut vad det är du känner och kanske kunna hantera det här lite bättre? Försök isåfall inne på medialt i fokus. Där borde du finna mycket som kan vara till hjälp. Hoppas det löser sig för dig.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp Medialt eller Andlig utveckling! Eller varför inte testa och var med på vår kanalisering så kommer du nog att få mycket svar om vad du känner in,
Vad du själv skall välja att satsa på måste bli ditt eget val men ibland kan man inte ignorera att man är medial. Det knackar på vare sig man vill eller ej och då kan det ju vara likabra att ta reda på så mycket som möjligt.
Kramis!
~ Medarbetare på Tarot ~
Det är lite så att jag har det vare sig jag vill eller inte!
Och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det och vad jag ska våga tro och lyssna på.
Nu handlar det om mig själv när det har handlat om andra är det mycket lättare.
För då har ju slut fasen egentligen ingen betydelse för mig men nu har det det!
Ibland känns det som jag håller på att bli galen jag känner en känsla men vet inte om det jag känner är sanningen eller något jag ljugit ihop själv för att må bättre liksom 
Tack för era svar…
Under en andlig utvecklingsfas kan det hända att man känner stor förvirrelse och ifrågasätter sig själv. Detta är naturligt och sunt. Man ska ifrågasätta. Man ska inte köpa allt. På så sätt hittar man till slut sin egen sanning och sig själv i detta.
För en del kan det vara lärorikt att diskutera sina känslor och upplevelser samtidigt som man köper litteratur i ämnet där man kan referera till sig själv. Ett litet tips är Vattumannen. Du hittar länken här på sajten under "Länkar"
Kolla runt lite på andra sajter, såsom Medialt och Andlig Utveckling.
Och jag är helt övertygad om att du inte är galen, men jag förstår precis vad du menar 
Tack GunillaR tror att det är så som du säger!
# 10 -