Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1008 ggr
ina3
0

Godmorgon 5 juni

Godmorgon på Er alla godingar!

Här är det fint väder men blåsigt idag..vad annars..det är ju västkusten! Obestämd

Inget större på agendan men fönstren ser man snart inte ut igenom tack vare allt pollen så det får nog bli en svängom med dem!

Ha en superhärlig dag alla!

~ Medarbetare på Tarot ~

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Fönsterputsning tillhör nog det absoluta tråkjobben, men härligt när det är klart. Lycka till Ina

Här är det redan hett i solen. Fortsätter med röjandet i dag. Måste klippa gräs och annat kul också. Så några problem med sysselsättningen har jag inte. Hoppas ni får en fin dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godmorgon Ina, Pagan och alla andra Skrattande

Gräset klippte jag igår. Annars inget speciellt, den här långhelgen är vikt för mer mentala saker som att rita (helt sagolik avkoppling) böcker. Inte så mycket data som annars.Oskyldig Och lite funderingar på hur man kan ändra om vissa saker, mitt skrivbord tex. Skäms Jag tittar runt och konstaterar att här ligger böcker, pc tidningar, ritgrejor, handcremer, mobil, klocka, stenar, lite småprydnader, kamera osv….

Någonstans under allt ska det finnas ett ljust typ kontorsskrivbord. Det är bara det att när jag sorterat bort allt och det är snyggt och prydligt… Då känns det såååå ödsligt och stort….

Haha det är väl en bra bortförklaring. Stick och virkgrejor och symaskinen har jag i källaren och det bordet ser…. Hrm likadant ut är jag rädd för.OskyldigFlört Men nu är det så att: ordning är för idioter, genier behärskar även kaos.

Återigen en suverän bortförklaring till att jag har för mycket grejor. Cool

Ha en skön dag, det ska jag ha. (nej än har jag en liten fri plätt så städa gör jag en annan gång.

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag är öppen och mottaglig för allt överflöd som omger mig."

(Jojo, visst omges jag av överflöd, hm Obestämd)

Kram från en något rörig Isa.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

God middag alla! Här skiner solen också. Kalaset i går var fantastiskt! Jag är helt slut men ämnar ändå masa iväg mig på judon om ett par timmar. Maken däremot verkar fått något uppåttjack vi andra missade. Han är lika energisk som en duracellkanin och städar. Lika bra att ta dotera och rymma till Ica så vi får mat sen;) Ha en skön dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Tog en rejäl sovmorgon idag. Det är varmt idag också. En liten solstund på en kulle idag får det bli. Annars kommer dagen gå i slapphetens tecken. Gångmarcherna igår känns i hela kroppen. Det är bra. Jag ska börja gå långa promenader så fort jag får ett par riktiga skor. Men man kan ju cykla också när det är så här fint.

Jag är nästan färdig med en experimentmålning Cool

Ha en alldeles underbar dag! Glad