God morgon 4 juni.
God morgon denna sommardag! Här skiner solen för fullt. :) I dag blir det släktkalas för oss "humblor". Min mamma har ganska nyss fyllt 75 år och det ska vi fira idag. En liten kul detalj är att min dotter ska ha den klänning min mamma sydde åt mig då min mormor fyllde 75! Hoppas ni alla får en skön dag, sola varsamt och drick mycket i värmen:D
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra vänner här. 
Det var ju kul med klänningen. Den får du vara rädd om, så kanske ditt barnbarn har den när du fyller 75 år i framtiden. 
Sol och lagom varmt än så länge. Lite ensamtid så här på förmiddagen, tid att bara njuta av det fina vädret. 
Ha en skön dag.
Och en dagens tanke av Louise L. Hay
"Överflöd dras till mig vad jag än gör. Jag är en magnet för gudomligt välstånd."
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Så häftigt med en släktklenod som är ett klädesplagg. ja ta väl vara på den.
Här är redan riktigt varmt. Idag ska jag åka ett par vändor till avfallsstationen, rensa och röja. Ingen rast ingen ro. Katterna ska få avmaskningstabletter - vilket påbörjades igår. Tre dagar av ilskna kissar ser jag verkligen framemot. Katt nr 2 såg vad som var på G i går och har inte visat sig efter katt nr 1 fick sin dos. Tänk om de var som tiken, en ostbit i luften och problemet är löst.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#2 Haha Pagan ja det känner jag igen, sen jag hade katter. Ta fram en tablett och katten är putsväck. Även huskatterna lyckades gå upp i rök.
.
Min svägerskas katt brukade försvinna när det var dags för p-pillerna till henne.
Godmorgon!
Ett mycket bra sätt att få katt att äta tablett är att krossa tabletten och lägga in den i en halv tesked smör.
Här är det redan varmt och jag ska på vernissage idag. Det ska bli riktigt spännande.
Nä nu får jag sätta fart här!
Ha en härlig dag! 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Pagan - jag avundas dig inte! Har precis gjort detsamma..har 5 katter! Den största katten, Simba, är den som är värst..han får en endagsdos för det är med livet som insats man ger honom maskmedel..puh.
Det var ett bra tips Gilla! hundar är betydligt lättare, stoppar bara in tabletterna i ett korvbröd och vips så är de uppätna…hihihi.
Lite orolig för min dotter som har feber för 10-11 dagen i rad, över 39! Hon har fått penicillin för halsfluss men jag misstänker att det har dragit sig ner i lungorna på henne med
. Det borde ju ge sig snart tycker man.
Tog ett Gudinnekort för dagen för oss alla och det blev -Mother Mary - Expect a miracle, have faith that your prayers have been heard and are being answered. Inget dåligt kort!
Ha en underbar dag alla!
~ Medarbetare på Tarot ~
#5 Ina det låter inte bra alls, med din dotter. Ja det borde gett med sig vid här laget. Hoppas hon snart blir bättre. Sänder varma tankar och tröstekramar. 
Det kortet låter bra.
Själv drog jag ett kort för hur jag kommer att utvecklas om jag fortsätter att rita poträtt. Jag fick tre i stavar. Det låter också bra. 
Ja hundar är lättare, vår äter allt man ger den. Den försöker plocka jordgubbar från plantorna också, sen står han och blänger på en om man inte tar det till honom. (nä så många får han inte bara en eller två, fast jag vet ju inte hur många han lyckas plocka själv, för han kan gå fritt i trädgården) 

#6 javisst borde det väl ha gett sig..känner samma! Jag låter morgondagen gå sen blir det till läkaren igen.
3 istavar är minsann inget dåligt kort, då är det bara att fortsätta!
Hahaha Isa, det där låter som vår hund! Råkar det vara labrador i din också? Vår är en blandning av Labrador/rottweiler men det är vääääldigt mycket labrador, äter allt och bär runt skor, snäll som få.
Jag gillar att din hund äter jordgubbar, det låter som en sund hund! hihihi! Skall pröva med Figo 
~ Medarbetare på Tarot ~
#7 Hehe ja en renrasig labbehane på 8 år. snäll däremot inte såå buffig som vår förra hund korsning labbe/collie, också mycket labbe i henne.
Blåbär går också bra, men däremot inte hallon. Allt man ger honom äter han utom hallon som sagt.
Har visserligen visat fotot innan i vintras när jag tog det men det är så bra. 
Jag glömde ju berätta att jag har promenerat idag. Först gick jag från Skanör till hamnen, 500-600 meter och sedan tillbaka igen. Tog bussen till Malmö som stannade vid nya station som ligger 20 min promenad från mig. Min buss gick precis och då bestämde jag mig för att gå istället för att stå och vänta i tio minuter. Det var varmt, jag var trött och hungrig och törstig. Mina fötter är varma och mina men känns i form och min ena höft gör ont. Men det var skönt ändå att få den där motionen som jag så väl behöver.
Jag var ju på vernissage i Skanör. En god vän som också är barndomsvän ställde ut där idag. Jag har inte pratat med honom om han fick sålt något, han är säkert helt slut nu,
I morgon är det söndag!

# 8 Det var ju inte konstigt att jag kände igen beteendet! Figo är helsvart han med, lite korthårigare dock än din men jag gillar ju när det är lite längre hår på hundar. Enormt fin!
#9 Du må tro att det låter exotiskt när du pratar om malmö och vernissage i Skanör! Har varit i malmö men på Sibbarps camping och där var det fint men man vet ju inte riktigt vart man skall ta vägen. Låter som en härlig promenad även om värmen säkert var påtalglig.
~ Medarbetare på Tarot ~