Godmorgon 2 juni
Godmorgon på er allesammans
Hur har ni det idag? Hos mig saknas det sol, lite besviken då gårdagen var härlig!
Attans vad myror det är i trädgården!, de äter av mina rosor och pioner
så jag var och hällde ut lite myrmedel och håller tummarna för att de försvinner nu!
God morgon Nillan & alla andra. Ingen sol här heller. Men det är ju låååååånghelg och bara det gör mig gladare:) Ha en skön "Kristi flygare"!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Jag och katten har sovit länge idag. Hon lade sig inte till rätta förrän jag gjorde så igårkväll och sedan har hon legat still och sovit hela natten, förutom i morse då hon kröp upp till mig och sov vidare. Så nu är vi utvilade båda två.
Solen skiner här och det verkar bli en härlig dag. Jag ska lägga en Tarot idag men tänkte ändå sola en stund i parken i eftermiddag, om solen är kvar vill säga.
Annars blir det lugna puckar idag. Det var en välidigt hektisk och nervös dag igår *ler*
Jag önskar er alla en fin dag!

Godmiddag allihopa. 
I förmiddags var jag på Väla (köpcentrum utanför Helsingborg) Och handlade lite skissblock och annat roligt, de hade kampanj på ett set med 5 små penslar, nedsatt från 129 till 49. Och det tackar man för, 
Sen kivar jag med min skrivare, den är helknäpp nu..(Ja värre än mig)
När jag startat datorn kan jag skriva ut 1-2 kopior sen är det tvärstopp.
Får starta om datorn då kan jag skriva ut 1-2 kopior till, sen tvärstopp. Visst jag vet att Lexmark har kompabilitetsproblem med Vista men jag har kört såhär i 2-3 år utan problem.
Och ja skrivaren är nog en 5-6 år gammal, så kanske är det den som behöver pensioneras, jag gav inte mer än 600 kr, nåt.
Nå nu har jag iallafall fått scannat in teckningen så nu struntar jag i skrivarproblemmen…
Till nästa gång. Ska nog investera i en ny skrivare tror jag. Och då en som tar dia-bilder med.
Dagens tanke av Louise L. Hay (ja ni kan hennes namn vid det här laget.
)
"Jag löser mina problem på ett enkelt sätt och tänker bara positivt."
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 4 - Gratulerar till fyndet med block och penslar. Själv är jag på jakt efter ett billigt skissblock helst större än A3 format. Det går åt som smör i solen.
Min skrivare (HP DeskJet 5500) uppförde sig också lite knasigt men sedan jag ominstallerade operativsystemet så har den fungerat precis som den ska. Den kunde plötsligt sluta leverera bläck fast där var fullt i behållaren.
Nu blir det snart lite solande på balkongen inklusive en god kopp kaffe 
Skissblocket köpte jag på Claes Olsson för 49 kr för 70 ark. Panduro tog lika mycket för ett vanligt ritblock med 50 ark. Du kan ju kolla hem sidan hos Claes Olsson och panduro (fast Panduro är rätt dyra med vissa saker.) Större än A3 har jag nog inte sett. Jag har ju ingen konstnärsaffär i närheten, vad jag vet.
Ja skrivaren är konstig nu, så kanske en ominstallation är nödvändig.
Jo det finns större skissblock men de är dyra. Ibland är det bra att kunna skissa upp i den storlek man vill ha på duken. Men man kan ju sätta ihop två A3-or.
Ja, att jag inte sett några kan ju vara för att jag nöjer med A4 än så länge. Skulle jag snubbla över något så hör jag av mig.