Måndag 30 maj.
God morgon vänner. Så var det måndag igen med allt vad det innebär. Maj är strax slut och nästa månad står i dörren. Inte klokt vad tiden går. Hoppas du får en jättefin vecka och att denna dag blir så god den kan bli. Själv är jag någon slags gräsänka denna vecka men det lär visst gå att överleva ändå;)
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Jösses Skogis…04,24 skrev du inlägget..Uppe med Tuppen verkligen! 
Eftersom min lilla har fått hög feber och hosta hon med så VAB'ar jag idag, nu har jag snart inte varit på jobbet på 1 månad! Blåsigt och kallt idag men imorgon skall det ju bli 25 grader!! Sommar!!
Kram på Er och ha en toppendag!
~ Medarbetare på Tarot ~

God morgon!
Jaaa, äntligen verkar det som att lite sommarvärme är på intåg, är så innerligt trött på kylan! Vi hade tur på lillans sommarfest igår iaf, det var uppehåll hela tiden.
Kortvecka för många, själv måste jag nog jobba fredag eftersom det är så mycket annat framöver. Idag ska jag gå tidigare hem och fixa 18-åringens balfrisyr och make-up. Jag får väl vara tacksam att hon faktiskt vill ha min hjälp
. Vi får väl köra in till stan och titta på henne när hon vinkar från balkongen på stadshotellet ikväll tillsammans med resten av blivande studenter.
Nu är det dags för frukost!
Kram tillbaka Ina och en toppendag önskar jag oxå till alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Ina, ytterst ofrivilligt. Vaknade vid 04 och kunde inte somna om. Är dödstrött nu så det blir mycket kaffe idag:D
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godförmiddag!
Det verkar som om värmen är på ingång igen - skönt! Jag har en liten huvudvärk som började igår. Mådde inte alls bra igår, det var som att all kraft både fysiskt och mentalt var slut igår. När jag var ute på promenad så var det som jag skulle nästan svimma och inte orka. Jag kan inte leva på låg kolhydratnivå, så nu räknar jag kalorier istället. Hoppas nu att huvudvärken ger med sig. Det är ju tvättdag i eftermiddag och jag hade tänkt cykla till köpcentret nu på förmiddagen.
Jag drömde om mobiltelefoner, att jag tappade dem, att det bara var skalet kvar, att jag hade mobiltelefon som inte var min osv…….en himla röra. Undrar vad detta ska betyda.
Nej nu väntar frukosten!
Ha en bra dag 
God eftermiddag
Här uppe är det växlande väder med både sol och regn och 10 grader. Ska handla till studenten på Onsdag Det blir tjälaknul med potatisgratäng och marängtårta med grädde och jordgubbar
Igår var jag på sista zumbapasset för vårterminen. Det fortsätter till hösten och ska gå då också! Jag funderar på att köpa cdskivorna också. Nu ska jag dricka lite kaffe med gubben
Ha en bra dag
Kram
Allting är möjligt
Det blev ingen cykeltur till köpcentrat. Magen "flippade ur" så jag stannade hemma. Kanske magen ville berätta för mig att jag duger som jag är. Skulle ju iväg och se om jag kunde hitta en snygg blus eller top som jag skulle ha på lördag. Men jag tror inte någon bryr sig om vad jag har på mig……………
Godkväll allesammans
Åhh studentbal härligt och lite sorgligt, när ungarna växer upp.
Önskar er en fin kväll
Tittar in här och önskar godnatt och "Sweet Dreams"

(videon är inspelad i början av 80-talet, därav de ålderdomliga datorerna)