God morgon söndag 29 maj!
God morgon. Hoppas sömnen varit god så du fått ladda upp för dagen. Vädret här verkar bli som "vanligt"; blåst och ruggigt. Idag är det klubbtävling i ju jutsu och sen som vanligt dubbelpass judo som står på schemat. ( kroppen ska tuktas, det kan ju bli badsäsong;)) Hoppas du får en skön dag, vad du än gör av tiden!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmorgon Skogis och alla andra godingar 
Jag ska hålla tummen för dig Skogis.
Solen sken när jag gick upp, men nu är den i moln. Nåja något väder blir det. 
Dagens tanke av Louise L: Hay
"Kärlek är en mirakelkur. Att älska sig själv framkallar mirakler i mitt liv."
Ha en underbar söndag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Oj Skogshumblan, det låter som att det blir en svettig dag!
Ja det var bra sagt Isa, väder blir det och här är det nästan allt på en och samma gång..sol, moln, regn, blåst…bara snö och drivis som fattas!
Idag blev vi väckta kl 05.00 då det är både mors dag och födelsedag, dottern kunde inte hålla sig! Hon hade gjort både smörgåsar och kaffe.
Skönt att hon tycker att det är lika pirrigt och roligt att ge bort presenter som att få dem. Sonen var dock i komatillstånd och vägrade gå upp..hahaha, han sover ännu.
Nu bär det snart iväg till min egen lilla mamma med blommor och sång!
Kram på Er och ha en härlig Mors dag!
~ Medarbetare på Tarot ~
Godmorgon alla,
Sonen har sovit hos mig inatt och fnattat runder så det har varit fötter, händer och armar lite här och var hela natten som hållt mig vaken. Nu massa kaffe så vi orkar gå bort till min mamma sen och fira henne. Jobb imorgon igen och det ska faktiskt bli kul med tanke på att vi varit hemma en hel vecka för att han varit sjuk.
Kram på er idag !/ Madde
Amor Vincit Omnia
God morgon
Vaknade runt halv 8 och det är inte likt mig! Har sovit som en stock
Vädret här är väl inte den bästa regn, regn ,regn. Yngste sonen åkte och satt skogsplant han är borta hela dagen. Gubben är på gång med veden till vintern Jag har i allafall fått Grattis på morsdag innan sonen åkte
På onsdag har jag en son som tar studenten ! Jag har en del och fixa med det Vi blir inte så många, men ska ju bjuda på mat ,så ska planera för detta idag och handlar nog i morgon.
Jag får önska alla en trevlig morsdag
kram
Allting är möjligt

God morgon!
#3 Madde, vad roligt att se dig här!!!
Igår körde jag ett afropass med min väninna sedan hade jag ett Zumbapass för ett möhippegäng, det känns lite i kroppen idag. Får nog ta en prommis så att kroppen inte stelnar. Vi var på kalas på eftermiddagen och fick god mat och efterrätt, kvällen tillbringades med fotboll och senaste Narniafilmen.
Döttrarna kom om viskade grattis på Mors dag, mycket mer firande blir det nog inte. Ska upp till svärmors grav och plantera lite blommor. Jag gjorde en läggning med Keltiska korset och en Universums rådgivning för Body, Heart, Mind och Spirit i morse. Fick lite att fundera på….
I eftermiddag har minstan sommarfest med sin klass - uteaktiviteter…Det är stora, svarta regnmoln ute….spännande!..
Hoppas ni får en finfin söndag
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag alla godingar 
Oj som jag har sovit!!! Har inte en aning om vad jag drömt heller.
Ja väder är det här också, allting på en gång. Det har regnat och nu skiner solen och så ska det bli regn i eftermiddag. Det är egentligen typiskt midsommarväder, för är det inte så här vi har det när vi ska fira. Man står där och funderar på om man ska äta ute eller inne, och så sätter man sig ute. Och precis när man satt sig till bords så kommer det första regnstänket. Och så flyttar man in hela bordet. Och när man satt sig till ro inomhus då skiner solen.
He he 
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Kanske jag tar cykeln och kör till köpcentret och hoppas på att det inte regnar just när jag cyklar. Jag ska på vernissage på lördag och vet inte vad jag ska ha på mig. Vill egentligen inte investera i något nu när jag är på väg ner i vikt……. Vi får se.
Ha en skön dag