God morgon 23 maj.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon och välkommen till en ny vecka! Här är regntunga skyar som småläcker lite sporadiskt. Skönt att slippa vattna ute;) Önskar er alla en skön måndag och vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

God morgon!
Nu är Skogis en dag för snabb tror jag minsann
. Helgen har varit skön, oväntat besök av en kär väninna igår, lite fotboll och skogspromenad.
Idag blir det mötesdag på jobbet och ikväll kör jag mitt sista Zumba/pilatespass för sommaren hemma i byn. Det ska bli kul att lära in lite nya låtar istället!
Hoppas Simudainkain har det bra semestern! När skulle hon komma hem?
Bästaste måndagen till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
*s* ja käretid… Och inte kan jag ändra heller! Haha hoppas Simudan kommer hem snart så det blir ordning och reda på datumen ;)
/ Skogshumblan
Godförmiddag på er!
Solen strålar idag och gårdagens oväder är borta. Det blev sent inatt, jag satt med en skiss och jobbade och plötsligt var klockan tjugo i två!
Tror jag ska åka ner till sonen idag och hälsa på. Men först ska jag äta frukost. Har fortfarande kudden i örat!
Jag önskar er alla en fin måndag 
Tack för datumredigeringen!
/ Skogshumblan

Hej alla sköna
Simudainkain, ja när kommer hon hem? Saknar henne. Hoppas hon har det trevligt med familjen.
Här är det uppehåll i dag. Igår kväll var det rejäla orkanvindar men ingen åska som hos Gilla. Hur var det hos sonen? de var närmare stormens öga väl?
Slutade lite tidigare i dag, är ju såååå värd det, på måndag o allt. Vaknade redan vid 03.10 i morse o kunde inte somna om. När jag till slut slutade försöka och gick upp var jag kaffesugen och lade lite tarotkort istället innan jag åkte till jobbet. Fick 9 i mynt så jag bara väntar på allt trevligt jag ska få uppleva i dag, kanske en liten lur om en stund ingår i trevligheterna för idag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag
Hade somnat på soffan i natt vakna halv 2 och kunde inte somna om. Började att läsa den nionde insikten och kunde inte sluta. somna nog inte förrän vid halv 5 och sov till 12 i dag. Idag har vi beställt växthusplast så snart kan jag sätta ut mina tomatplantor i mitt nya växthus
Ute är det grått och 14 grader varmt. Jag har letat fram mina gåstvarar så ska ta en promenad med dom.
Ha en bra fortsättning på måndagen
Kram
Allting är möjligt
Godkväller!
Pagan, det slog ner på tre ställen men runt om där sonen bor, men inte i omedelbar närhet. Men det small ordentligt.
Idag har jag gjort färdigt en målning. Precis nu! Ska se om det kan bli en bild idag, annars kommer den i morgon.
Jag har inte mått så bra idag, varit värkig och konstig men det beror kanske på min nattliga aktivitet. Ska försöka komma i säng i normaltid idag så att jag hinner med vad jag ska i morgon.
Ha en skön kväll 
Jag hade några väldigt intensiva drömmar med både eldsvåda och översvämningar, hiskeliga luftfärder och annat märkligt.
Häromnatten drömde jag också om översvämning i lägenheten, det var en gul färg och en röd färg. Jag öppnade helt sonika dörren och släppte ut vattnet i trappan och så var det bra med det.
Hmmm………….
Och ni ska snacka om mina underliga drömmar. Hm 

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Vi ska kanske börja med en "drömtråd" ?!
#11 Gilla det låter som en toppenidè.
Så slipper jag skriva drömdagbok och kan bubbla av mig här tillsammans med er andra "drömmare" 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻