Godmorgon lördag 28/5
Godmorgon allesammans 
Var ut lite igårkväll och tog några kort i trädgården: En del Rhododendron blommar nu, så en bild på dem är ju nite helt fel.
Ha en skön dag med dagens tanke av Louise L. Hay
"Det är tryggt för mig att vara flexibel nog att ta in andras synpunkter."
Hm, den tål att tänka på. 
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Isa och alla!
Så vackra Rhododendron! Ljuvligt! Man blir så glad av blommor och naturen..underbart!
Här är det lite grått idag och rätt kyligt tycker jag men det är lördag! Hoppas att ni alla får en trevlig helg!
Ina
~ Medarbetare på Tarot ~

Godmorgon Isa & Ina och resten av ligan när Ni droppar in.
Vilken härlig färgprakt. Ja det finns ju fördelar med svenska sommaren som jag tyxs glömt bort i vätan och blåsten.
Håller på med projekt rensa och ge bort/slänga/sälja och har en del annonser på blocket. tänk va bra att det finns nya hem till det jag trodde var skräp. Idag ska jag möta 2 potentiella köpare till saker jag haft i mina förråd.
Ha en riktigt bra dag - det ska jag ha
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ja, de är väldigt vackra. Jag skulle gärna skaffa fler i andra färger, för det verkar som de trivs med den jord som finns här. 
Annars är det nog mest ogräs vi odlar, det är lättskött och förökar sig som…..ogräs. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag denna lördag!
Just nu skiner solen men säg den lycka som varar för evigt. Väldigt snart ska regn och åskskurar dra in västerifrån.
Så vackert du har med dina rododendron Isa! En fröjd för ögat!
Jag ska åka till stan idag och inhandla lite av varje. Måste köpa ett busskort för efter den 1 juni så ska det inte finnas kontakter på bussarna, endast betalning med kort. Har man bara köpt kortet så kan man fylla på det sedan själv via internet och det är ju bra.
Ha en fin lördag och Pagan glöm inte att sätta dig ner då och då och pusta ut med en fika eller något uppfriskande 
Hej hopp i blåsten! Ljuvlig bild Isa! Hoppas ni alla har en skön lördag och att ni passar på att vila även om de finns "måsten".
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

#2 älskar katten! 

~ Medarbetare på Tarot ~