Tarot iFokus

Tarot

Etiketttarot-stjärnor
Läst 2695 ggr
Skogshumblan
0

Årsläggning,

Denna läggning kom till när jag gick Gillas tarotkurs och skulle göra en läggning som skulle löpa över längre tid. Min grundtanke var att lägga ett kort per kvartal men det funkar givetvis lika bra att ta ett par månader per kort. 1, utgångsläget, vad du är och har nu 2, vad som kommer första kvartalet . 3, -"- andra kvartalet. 4-"- tredje kvartalet. 5, -"- fjärde kvartalet. 6, vad du inte kan undvika 7, vad du får, något positvt

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ina3
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag brukar lägga ett kort för varje månad så det här var nytt och kul! Något vi kanske skulle lägga för varandra? Tungan uteSkrattande Om ni har lust?

~ Medarbetare på Tarot ~

Skogshumblan
0

Tanken med denna nya kategori av "flikar" är att på ett och samma ställe samla de läggningar vi själva gör eller hittar så dela med er när nu känner att ni vill. Kanske denna stjärna kan vara grund i en tarotcirkel någon gång framöver, det får Gilla avgöra:)

/ Skogshumblan

[Malinkonst]
0

Mycket intresant läggning *ler* Den borde jag prova , jag har kommit fram till att jag behöver större läggningar. För de som hänger med. alltså flera kort i en lägning, får oftast så många kort som vill säga något. För varje fråga kan det bli tex 3 kort. ska se om jag kan göra den på söndag när jag har mer tid.

tack skogis för att du delade med dig *ler*

hälsning malin

Skogshumblan
0

Tack Malin & Ina :) Kul att ni gillar den. Det är en stjärna jag gillar själv just för att man kan lägga kort för lite olika tidsspann- allt efter behag. Har mest gjort den då ett kort varit två månader och känner att det är mer "jag".

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Skogis, vi tycks haft samma tanke ikväll. Jag har precis lagt upp en annan läggning. Men vi kan använda båda, jag tror att de kan komplettera varandra.

Skogshumblan
0

Ja jag såg det :)

/ Skogshumblan