Gudinne-orakelkort
Jag har införskaffat gudinne-orakel kort..de är så vackra!! Jag testade lite och jag fick svar..! Man kan antingen ställa en fråga då får man 3 kort, dåtid, nutid och framtid.. eller så kan man få svar om vilken gudinna som bistår en just nu. Det är gudinnor ifrån Mytologin inom den grekiska, nordiska, romerska, likväl gudinnor ifrån Mayafolket osv. Eller kanske ett kort för dagen!
För att testa leken lite tänker jag dra kort ett gudinnekort för dagen för Er om ni vill.
Ha en bra dag!
~ Medarbetare på Tarot ~
Hejsan! Jag skulle vilja få lite råd / stöd i hur jag ska göra för att få fast jobb inom det jag är utbildad till.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Du får gärna dra ett "dagens" ( för imorgon) för mig.
Tack på förhand
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ja tack! Vill gärna veta vilken gudinna för dagen som vill ge mig vägledning
Medarbetare på Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gudinne-kort!
Åhh så härligt!, har du tid över så så får du gärna dra ett kort för mig…behöver det nu när domen ska falla från läkare och FK.
Jag vill höra vad gudinnorna har att säga om mina planer på utställning i november.

#1 - Ditt kort blev Gudinnan Mother Mary, Expect a miracle - kortet säger Tro på att det du frågar efter kommer att hända! Tro på dig själv, tappa inte modet.
~ Medarbetare på Tarot ~

#2 Isa, ditt kort blev
Gudinnan Cordelia - Go outside! Kortet säger;
Du har varit inne för länge, gå ut och få ny energi och frisk luft, livet erbjuder så mycket mer än att låta tiden försvinna med att vara inomhus, gå ut och upplev naturen. Byt jobb till ett jobb som innebär att du får vara ute mer och få mer kontakt med naturen. Fundera över balansen i livet, vila men också lekfullhet! Maj är din månad!
Notis; Cordelia kommer ifrån den Celtiska religionen, hon vakar över blommorna under våren och sommaren. På henne skall man kalla om man behöver hjälp med en relation eller situation som har blivit kall eller trist.
~ Medarbetare på Tarot ~
Tack! Jag ska ha det som "morot" när orken tryter.
/ Skogshumblan

#3 Pagan ditt kort blev Gudinnan White Tara - Sensitivity,
Du har blivit alltmer känslig/mottaglig spirituellt sett, undvik negativa och hårda relationer/miljöer, situationer och kemikalier för att fortsätta utveckla denna sida av dig. Ta hand om din kropp som den vore ett tempel, och lyssna på vad den säger dig.
Notis; Gudinnan White Tara är en aspekt av Tara, feminin Buddha. White Tara representerar renhet, medkänsla och mognad. På hennes fötter, händer och panna finns ögon för att hon skall kunna höra alla böner. Hon hjälper till att leva länge och fridfullt.
~ Medarbetare på Tarot ~
Tack så mycket Ina
Den ger mig en helt annan syn på saker och ting.
Nu fick jag lite att tänka på.

#4 Christel Ditt kort blev Gudinnan Butterfly Maiden - Transformation
Du kommer att uppleva stora förändringar inom kort och det kommer att få dig att känna stor kärlek och välsignelse. Det här kortet säger för att det nya skall få plats måste man släppa det gamla och det du har frågat efter kommer att ske…spännande!
Notis, Butterfly Maiden är en gudinna för "Hopi Native American kachina..jag Tror att det är indianer
. Hon är en gudinna som hör till våren och hon hjälper oss att komma ur skalet för att kunna växa. Har man fastnat i något är hon den gudinna man skall kalla på, hon hjälper oss också genom olika faser i livet och får oss att utvecklas - spread our wings!
~ Medarbetare på Tarot ~

#9 Lite notis om Mother Mary så tillhör hon kristendomen (det vet du säkert). Hon hjälper gärna till och är nära de som arbetar med barn, är lärare, läkare/healer. Hon älskar barn och stödjer alla som vill arbeta med att förbättra situationer för barn.
~ Medarbetare på Tarot ~

#5 Nillanb - ditt kort blev Gudinnan Sarasvati - The Arts
Kortet säger - Uttryck dig själv och din förmåga genom kreativa aktiviteter. Du är en person som inte har några gränser, släpp tankarna och lyssna på vacker musik, sjung, dansa, måla - ägna dig åt färger..ta en kurs..något som du har funderat på, gör det som gör dig lycklig.
notis: Sarasvati är en gudinna ifrån Hinduismen, fru till Brahma. Hon hjälper oss att fokusera på kreativa saker så att vi inte projicerar på fel saker i livet.
~ Medarbetare på Tarot ~

#6 Gilla ditt kort blev: Gudinnan Aeracura - Blossoming
Kortet säger;, Ha tålamod med det nya som du har föresatt dig, lita till processen och ge inte upp. Du är som en blomma som är redo att slå ut, låt det ha sin gång och skynda inte på processen. Det här är en del av din utveckling för att nå framgång. Ta tid och lär dig av det som händer för att utveckla din förmåga, få nya idéer. Spendera din tid väl och var ute i friska luften, solen, vattnet, ät hälsosamt, trädgårdsarbete. Din tid är snart här!
Aeracura är en Celtisk och tysk gudinna som är en Moder Jord gudinna, älvdrottning och en länk mellan jordelivet och livet efter. Hon hjälper oss att nå våra mål utan att vi stressar sönder oss själva. Henne skall man be om hjälp vid ekonomiska kriser eller när man skall göra något, hon bistår gärna konstnärer och uppfinnare. 
~ Medarbetare på Tarot ~

#11 Vassego 
~ Medarbetare på Tarot ~
Tack Ina
Vilket härligt gudinnekort!
Ina jag gläds åt det fina kort du drog för mig!
Visst finns det möjligheter och jag vet att det är dags att se åt det håll Sarasvati visar…
jag är (har varit för hämmad) att visa min kreativa sida, jag vet att det finns mer en det pefekta…
Tusen tack!
# 15 - Tusen tack! Det låter ju faktiskt som det finns hopp för mig. Jag ska se om jag hittar något om denna gudinna.

Ina, tack. Jo jag vet vem hon var men inte det andra. Det är lite kul för jag är utbildad lärare för barn i skolår 0-7, alltså ett yrke där man möter små barn och ett yrke där man vill göra det bästa & bättre för varje barn man möter;)
/ Skogshumblan

#19 Det är så häftigt..jag ryser! Dessa kort känns starka, dem kommer jag att använda ofta.
~ Medarbetare på Tarot ~

Hur missade jag denna tråden igår???
Det lät som en lek med väldigt konkreta och bra råd, måste nog kolla lite närmare på den!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#12 Tack Ina! Vilka kort!!! Har du några bilder på dem?
Måste bara berätta att jag var på privatseans för ett tag sen och ett av mina budskap som jag fick var just att det skulle ske en förändring i mitt liv som skulle förändra min vardag
och nu säger kortet likadant! Häftigt!
Medarbetare på Tarot

Åhhh , jag bara ger mig!!!! Så vackra!
wow, jättevackra! Jag letar efter några nya orakelkort då jag tröttnat lite på min gamla. Dessa var ju kanonfina och lite annorlunda än änglakorten.
Medarbetare på Tarot
Mmm
Mycket vackra.
Åh så vackra kort :)
Amor Vincit Omnia
Ina, ja det är nästan läskigt fast mest härligt! Jag måste börja affirmera och våga mig på jobbsöket. Är så rädd och osäker så helst skulle jag vilja slippa men på lathet vinner man inga meriter;)
/ Skogshumblan