Gudinne-orakelkort
Jag har införskaffat gudinne-orakel kort..de är så vackra!! Jag testade lite och jag fick svar..! Man kan antingen ställa en fråga då får man 3 kort, dåtid, nutid och framtid.. eller så kan man få svar om vilken gudinna som bistår en just nu. Det är gudinnor ifrån Mytologin inom den grekiska, nordiska, romerska, likväl gudinnor ifrån Mayafolket osv. Eller kanske ett kort för dagen!
För att testa leken lite tänker jag dra kort ett gudinnekort för dagen för Er om ni vill.
Ha en bra dag!
~ Medarbetare på Tarot ~
Hejsan! Jag skulle vilja få lite råd / stöd i hur jag ska göra för att få fast jobb inom det jag är utbildad till.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Du får gärna dra ett "dagens" ( för imorgon) för mig.
Tack på förhand
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Ja tack! Vill gärna veta vilken gudinna för dagen som vill ge mig vägledning
Medarbetare på Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gudinne-kort!
Åhh så härligt!, har du tid över så så får du gärna dra ett kort för mig…behöver det nu när domen ska falla från läkare och FK.
Jag vill höra vad gudinnorna har att säga om mina planer på utställning i november.

#1 - Ditt kort blev Gudinnan Mother Mary, Expect a miracle - kortet säger Tro på att det du frågar efter kommer att hända! Tro på dig själv, tappa inte modet.
~ Medarbetare på Tarot ~

#2 Isa, ditt kort blev
Gudinnan Cordelia - Go outside! Kortet säger;
Du har varit inne för länge, gå ut och få ny energi och frisk luft, livet erbjuder så mycket mer än att låta tiden försvinna med att vara inomhus, gå ut och upplev naturen. Byt jobb till ett jobb som innebär att du får vara ute mer och få mer kontakt med naturen. Fundera över balansen i livet, vila men också lekfullhet! Maj är din månad!