God morgon 25 maj.
Så var det onsdag, lillördag. Löning för vissa :) Här skiner solen och det är utlovat hyfsat väder. Planen idag är lek med kompisar på fm och vad resten av dagen bjuder på får vi se. Hoppas du får en skön onsdag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon!
Igår satt jag i bilen mest hela dagen för en utbildning på två timmar
. Det känns i kroppen idag, allt bilåkande… När jag kom hem fick jag ge mig ut i trädgården och hälla ut små blå korn - mot mördarsniglarna. Det här regnet har verkligen lockat fram dem.
I dag är det löningsdag och Zumbapass, kvällen ska tillbringas på Kulturskolan där 16-åringen ska vara med på konsert.
Gilla, läste i gårdagens tråd att det går neråt för dig… i vikten alltså
. Bra jobbat tjejen!!!
Isa - du nöjer väl dig inte nu med att bara ha bytt avdelning. Tanken är ju faktiskt att du ska bli bra i kroppen, alltså är det bara att fortsätta tills det bli som bäst för dig!
Önskar er en skön dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Det är ju inte klokt vad det blåser!!! Men det verkar inte som att det ska bli regn idag enligt väderprofeterna. Men det är mörka moln som snabbt drar österut.
Som sann malmöit och MFF:are så känner jag lite sorg idag över gårdagens match som blev avbruten pga en MFF supporter som attackerade HIF:s målvakt nere på planen!!! Vad är det för fel på fotbollen nuförtiden? Vad är det gör att män blir förvandlade till primater och/eller våldsverkare. Man har med sig fyrverkerier och facklor in på läktaren. Jag fattar inte!!!

Hej på Er allesammans!
Gilla: Man blir bestört…var är respekten?! Tänker ofta på vad skillnaden mot då och nu är och här är en stor skillnad…väldigt många verkar arga, aggressiva och missnöda idag samt totalt respektlösa mot andra människor och anser sig ha all rätt i världen att slå ner folk. Hur kommer det sig? Så var det inte för 20 år sen..Andra har prestationsångest redan i låg ålder och enorma krav på sig själva, vilket gör att de mår dåligt för det… 7-8 åringar uppvisar tecken på anorexia… i Usa sprutar de in botox i ansiktet på 8 åringar…hallå?!!?
Underligt är det och ledsen blir man…men nu skall jag försjunka i min nya införskaffade Orakel kort, Gudinneorakel kort! 

Ha en bra dag alla!
~ Medarbetare på Tarot ~
Något fel i huvudet är det när man tar till våld och hänsynslöst skadar och skrämmer andra på det sättet! Borde finnas sätt via hundar sniffa upp smällare och dylikt och så lagar som tillåter avstängning i olika tid eller för evigt för de som stör och förstör såhär. Minns när jag var liten och min bror kunde gå på fotbollsmatcher med våra äldre kusiner, idag skulle jag aldrig våga släppa mina barn!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Botox på åttaåringar???? Hjääääälp!!! Vart är världen på väg??? Snacka om att bli uppfostrad med att man inte duger som man är!!! Kan det bli annat än konstigt i världen då?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus