Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1470 ggr
Skogshumblan
0

God morgon 24 maj.

I dag ÄR det rätt datum ;) *sjunger* regnet det bara öser ner …Säkert välbehövligt för naturen men nu har jag fått min dos för ett tag;) Ha en jätteskön tisdag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaR]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God förmiddag!

Inatt har jag sovit gott och minns inte något speciellt jag drömt. Idag är det tydligen en regndag, det tycks vara något slags varannandagsväder.

Ikväll ska jag få några karlar på besök Tungan ute Här ska komma brandmän och kolla på brandsäkerheten i lägenheten. Hoppas de har sina uniformer på sig Tungan ute Och hjälmar!!! Tungan ute

(Nu har kärringen blivit helt tokig)

Förresten så har jag gått ner 1,6 kg sedan förra måndagen, inte dåligt. Men jag är hungrig hela tiden så jag ska öka på proteinet och minska lite på kolhydraterna. Sötsuget har helt försvunnet och det är skönt.

Vet inte vad jag ska göra idag, det verkar ju bli inomhusväder……….. Man kanske skulle grunda en målning och börja på en skiss.

Ha en bra dag!

Skogshumblan
0

Gilla, ohhh Hemleverans på "gotter" , jojo DET är service det! Dregels inte ihjäl dig bara ;) Heja dig som kämpar med vikten, bra att du vet vad du gör så det går "rätt" till för din kropp!

/ Skogshumblan

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan detta med viktminskning och näringslära. Har liksom gjort det förut och lärt mig lite på vägen. Och kroppen mår säkert mycket bättre av att minska på 20 kilo. Jag vill må så bra det är möjligt och inte slarva bort min hälsa. har nämligen bestämt mig att jag vill vara med i livet några decennium till!

Skogshumblan
0

Klokt tänkt! Jag tror det är fler än jag som gärna har dig kvar på "denna sida" några decenium framöver minst. ;)

/ Skogshumblan

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll i stugorna Skrattande

Attans vad trött man blir bara av att byta avdelning. Obestämd Tja än så länge gör jag precis detsamma som innan. Enda skillnaden är att grejorna är så mycket mindre, men cementgolvet är detsamma, tyvärr. Skrikandes Nåja ska till doktorn nästa vecka, så jag ligger lågt och ser tiden an.Flört

Här blåser det och rätt som det regnar så kommer det en skur. Tyst Oja det var humor på hög nivå…. Haha jag är sömnig och sitter här och skrattar åt mig själv. Maken är iväg ett tag. Så jag njuter av tystnaden och hundens suckar över tråkig matte som inte vill leka. Oskyldig

Skogis hoppas du haft en fin tisdag trots regnet. Kyss

Gilla Gilla FörvånadBrandmän i uniform, jösses vilka pretantioner. Flört Grattis en fin lagom nedgång. KyssHåller både tummar och tår, (jag går så konstigt ändå, att det inte syns).

Dagens tanke av Louise L. Hay

"Jag låter förändring komma utan motstånd eller rädsla. Jag är fri."

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Ässshhhh!! De hade ju inte unifromen med hjälm på sig, och så var det bara en. Men han var trevlig och vältränad. Ja, alltså det syntes ju under tröjan. Flört

Vilket konstigt väder vi har, det liknar mera aprilväder än majväder. Men å andra sidan så hade vi majväder i april, så det hela jämnar väl ut sig.

Isa, det verkar ju inte som att arbetsgivaren anstränger sig precis. Hur ser facket på detta?

Isa56
0

#6 Haha, ja vi har ju ny ordförande nu. Oskyldig Han har frågat hur det gått. Men vi får se. Han vet att jag kommer om det är något. (Är ju inte känd som den mest tystlåtna på stället, Hrm Oskyldig) Som sagt jag ska till doktorn nästa vecka, tyvärr har jag haft lite otur för doktorn har haft annat att göra just denna månad. Men jag har en hel del förhoppningar på denna läkare. Just nu avvaktar tills jag varit där.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
0

Näää, sicken dålig stil! Bara en brandman och ingen uniform ens! Tur att han hade lite "tittvänliga" kläder i alla fall. Jag har haft en fin dag trots regn. Vågade mig på att prova "pendling" med min förlovningsring och sen med min vigselring. Spännande värre!

/ Skogshumblan

ina3
0

Godkväll på Er!

Härligt Gilla med dina kilon! Alltid kul att se resultat av det man kämpar efter.

Ja pendling är roligt Skogshumblan!

Vilken dag, här har varit storm och spöregn i sidled, mer höst än vår! Skrikandes Men men…efter regn kommer sol!

Kram på Er!

~ Medarbetare på Tarot ~