God morgon 21 maj
Ser att ingen "gomorrat" så jag gör det då!
Idag är det lite hemmapyssel med städning och åka till Returen med grovsopor. Hoppas ni får en trevlig lördag.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag!
Solen skiner från en klar himmel och det bådar gott. Bäst att ta vara på denna dag med först en cykeltur och sedan en stund på filten i parken. Det låter väl inte så dumt?
Det är allt jag planerat för idag, sen får det bli vad det vill.
Hoppas att vi ses i morgon igen, med tanke på att jorden egentligen ska gå under idag. Så håll i hattarna !!

Goddagens! Fridelfina & Gilla, hoppas ni fick vad ni planerat för dagen:) Själv har jag gått min första judotävling. Kom näst sist men hade räknat med det, kan ju inte kräva mer av "gamla tanter" som mig mot tjejer i 20-årsåldern och högre bältesgrader:) Ha en fortsatt trevlig lördag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godmiddag Fridelfina, Gilla, Skogis och alla andra. 
Härligt väder ute. Jag har solat min Tarotlek och ska göra en liten läggning för mig själv idag. 
Fridelfina lite hempyssel kan vara rätt mysigt ibland, isynnerhet efteråt. 
Gilla en stund på filten låter härligt. 
Skogis titta på din egen utveckling och inte på de unga tjejerna, de blir ju också äldre en dag,
jag tror du har kommit långt där. Jag hejar på dig. 
Här blir det vika tvätt och en liten kelstund med bokhyllan, behöver "klappa" om den lite. 

Övade mig på att rita igår, maken sa att kvinnan såg ledsen och trött ut…
Jag tycker det ser ut som en trött man med en lite väl kvinnlig mun. 
Nåja, här kommer dagens tanke av Louise L. Hay
"Jag har tillit till universum och dess förmåga att ge mig allt jag behöver."
Ha en underbar dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God kväll!
Haft en skön dag med lite lagom aktivitet. Lilltjejen har sovkompis så jag får väl fixa till lite lördagsmys till dem.
. Är fortfarande ganska mätt efter grillningen måste jag säga men prommisen gjorde susen!
Hoppas ni får en skön kväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväll
Vaknade vi 2 efter jobb natt Sol men blåst fast det gör inget ganska skönt ute ändå. På eftermiddag /kväll har vi haft gäster här på grillning och trevlig samvaro med goda vänner. Blir nu en stund i soffan framför teven.
Ha en bra lördagkväll
kram
Allting är möjligt