Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1002 ggr
Skogshumblan
2011-05-20 07:21
0

Fredag 20 maj.

God morgon vännen! Så var det fredag igen, hela helgen ligger och väntar:) Hoppas du får en fin dag. Här skiner solen och sonen ska få leka med en länge saknad vän. (kompisens familj har bott utomlands ett tag men har nu kommit hem). Sen är det fredagsmys som gäller ikväll! Kram på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

ina3
2011-05-20 07:55
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Skogshumblan och alla!

Detsamma önskar jag dig, Skogshumblan, hoppas att sonen får en toppendag med sin vän. Fredagsmys ser man alltid fram emot, här är godis obligatoriskt på bordet men funderar på att byta ut mot frukt som doppas i smält vit choklad! Det känns lite nyttigare iallafall..Tungan ute

Kram på Er alla!

~ Medarbetare på Tarot ~

Skogshumblan
2011-05-20 08:00
0

Mmmm det lät gott Ina! Jag föredrar mörk choklad men det är en smaksak:)

/ Skogshumblan

ina3
2011-05-20 08:20
0

Ja mörk choklad är underbart det med men barnen föredrar vit så jag får böja mig eller..varför inte ta både och?! Så får det bli!  Har hittat en ny favorit…Marabou mjölkchoklad med Havssalt och mandel karamelliserad tror jag den är…MUMS!  Skrattande

Har ni någon favoritchoklad?

~ Medarbetare på Tarot ~

Elpida
2011-05-20 09:48
0

God förmiddag!

Fredag *hurrey*Glad. Underbart soligt ute, vårfest i kväll på jobbet och fredag - det är fint det!

Hoppas er dag blir fantastisk!

Kramelikram!

Gillar den nya Geishachokladen…. fast hos mig går all choklad ner, förutom den allra billigasteSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
2011-05-20 10:39
0

God förmiddag!

Här är det sol med lite moln, så vi får väl se hur det blir framöver. Det är i alla fall en helt annan luft som kommit in som känns behaglig och skön. Blir det helsol idag så blir det parken en stund i eftermiddag, annars kan det ju få bli en cykelrunda.

Jag vill också få tid att jobba med måleriet idag.

Får se hur det blir…….

Ni får inte prata choklad med någon som håller diet, hörrninini!!!!

Ha en trevlig fredag och glöm inte att mysa ikväll Glad

[GunillaR]
2011-05-20 10:43
0

Jag har gått ner 1 kg sen i måndags!!! Skrattande

Skogshumblan
2011-05-20 10:48
0

Heja dig Gilla! Varje kg är en sådan stor vinst i sig! Ina *viskar så inte Gilla blir frestad, jag älskar mörk choklad, helst inte under 80%. Gärna Vahlrona eller Lindhs *

/ Skogshumblan

ina3
2011-05-20 13:22
0

Gilla! Vad roligt, grattis! Men du vet att man får en belöning + att framförallt mörk choklad har bra egenskaper, en liiiiten bit skadar inte tvärtom. Man behöver energi likaväl som kolhydrater och proteiner..såå..liite choklad är ok Flört

Geishachokladen är riktigt livsfarlig, den kan man inte få nog av..! Underligt att något kan vara så gott som choklad..jag kan inte låta bli att köpa den belgiska chokladen som ser ut som en elefant..nu kommer jag inte på namnet för det…också livsfarligt god!

Skogshumblan: Ja det är verkligen en god choklad,  man behöver inte mycket heller när det är mörk choklad, man är nöjd efter bara en liten bit..men man ska suga på den lääänge. Glad

~ Medarbetare på Tarot ~

Pagan
2011-05-20 16:43
0

Ja här blev man sugen minsann. Själv är jag chokladoman och trots det kan jag stolt säga att min öppnade choklad legat i skaferiet sedan förra lördagen - utan att jag tagit en enda bit i veckan!!! Gillar ALL choklad, bara väljer o vrakar, men sedan får jag bara äta en bit på helgen annars så frossar jag. Lika stolt över mig själv än, fast jag haft beroendet läääänge. Började med en graviditet för 19 år sedanSkäms

Här skiner solen och fredagsmyset hägrar även här. Ska först äta fiskgratäng som puttrar i ugnen.

Hoppas Ni haft en bra dag, min har varit riktigt bra. Har försökt vara positiv och affirmerat framgång och lycka hela dagen - det tar nästan på krafterna bara detTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
2011-05-20 20:11
0

God kväller!

Dagen har varit ganska "småtrevlig". Cykeltur till Coop Forum där jag hittade två lobelior och en röd pelargon billigt. Ja och så blev det lite mat också naturligtvis.

Jag har suttit i solen på balkongen, prickade in precis rätt timme. Det har varit lite blandat moln idag. Jag har också jobbat med min "uteliggare", en mycket märklig målning som lever sitt eget liv.

Nu blir det soffan för resten av kvällen, antingen med bok eller med TV, eller kanske någon film som jag ska se om.

Och det blir ingen choklad, nu jädrans ska kilona bort!!