Märkliga Drömar
Hej Hej
Jag har skrivit dessa drömar på övernaturligt med men inte fåt några svar, så jag tänkte att jag provar här med för att se om jag får några svar här :)
Jag har haft 2st drömmar som jags skulle behöva hjälp med. Jag kommer inte ihåg mycket av drömmarna men det jag kommer ihåg är riktigt brutalt. Det är rent av hemskt men när det intreffade så var det inte så hämskt. Jag börjar med det jag kommer ihåg av den första drömen.
Jag och min bästis ska ut och rida, vi är i det gammla stallet där jag växte upp. Vi såg en show på en av volterna och stanade för att kolla. Det var western Horsmanship dom höll på med där nere. Hästen var jätte vacker och jätte duktig. Jag kände den som höll på med hästen väl sedan tiden jag växte upp. Hästen visade glat upp sig och plötsligt så intreffade det konstiga. Hästens backben låsnade och hästen ramlade, jag studerade backbenen som såg ut som att ett rep hade kramat av benen, blötsligt delas hästen igen och tarmar och blod riner ut. Jag kramar om hon som vissat upp hästen, hon känner att allt är hennes fel. Jag är hella tiden lungn och kramar om henne. Sedan så tar jag min häst och börjar rida på den andra volten.
Den andra drömen är lite lik men fortfarande urkonstig.
Jag är i ett slot, det är ghotisk stil och det är onska, min bästis hör inte av sig på en hell vecka och jag börjar bli arg. Hon älskar inte mig längre, blir min tanke. Hella tiden är det en ondska som närvarar som försöker att få mig att hoppa ner i djupet som inte är någonting. Jag försöker hella tiden att få kontakt med min bästis men det funkar inte. Plötsligt träffar jag hennes pojkvän. Han har aldrig gillat mig, han försöker lura i mig att min bästis inte älskar mig längre och att jag är en dålig människa. Onskan försöker även ha igen honom och allt som kommer i hans väg. Så plötsligt får jag för mig att ta livet av mig. Jag säger en ramsa, och ska kasta ner en döskalle som avslutning. Jag vet att om jag kanstar ner döskallen så kommer den att gå sönder. Då kommer min bästis från ingenstans. Jag talar om för henne att jag blev orolig när hon inte skrev på en vecka. Då svarar hon att det spelar ingen roll vad du gör, jag kommer älska dig lika mycket i alla fall.
Det var lite rörigt på den andra drömen, den var så vag att jag knapt kom ihåg den. Det jag kommer ihåg som starkast var det att jag skulle kasta ner döskallen och att hon talade om för mig att hpn alltid älskat mig lika mycket. Det var så starkt just dom kännslorna. Det var en så härlig känsla när hon sa det. Det var som att allting lättade.
Hällsningar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej! Jag är inte så enormt bra på drömtydning men din dröm om slottet handlar om dig själv och ditt inre. De personer du såg brukar representera dig själv, och att du har en sida som du känner är ganska arg, en sida talar dock om kärlek till dig själv och den du är. Fundera över om du behöver bearbeta den arga sidan, eftersom du känner att slottet består av ondska, jag tror du är arg och besviken över din väninnas förhållande, men att du skall se på det och hennes kille på ett mer kärleksfullt och respektfullt sätt. Då kanske ni kan ha en bättre relation med varandra. Döden betyder oftast förändring, behöver du en förändring hos dig själv? Ett mer ödmjukt sätt? fundera på vad du känner och vem du vill vara (när mår du som bäst?).
Hästdrömmen måste jag fundera på…kanske någon annan har en tanke om den?
Kram!
~ Medarbetare på Tarot ~
Drömmar har vi alla, av olika slag. De flesta drömmar handlar om att vi kanske går igenom det som hänt och som ligger nära i tiden, som om att vi får tillfälle att beskåda detta i lugn och ro när vi sover. Alltså helt normala drömmar.
Normalt är också att drömma om lite otäcka saker eftersom man är rädd för att olika saker kan komma att ske. Där ser jag din hästdröm. Den är jätteläskig och stark. Jag har en teori om att ju starkare känslor man har för någon/något, desto läskigare kan det utspela sig i drömmen.
Dessa drömmar minns vi inte mycket om när vi vaknar. Kanske vi minns någon detalj eftersom denna var stark, men för övrigt inte.
Sen finns där drömmar som är mera viktiga, där vårt undermedvetna vill berätta något för oss. Möjligtvis kan drömmen om slottet höra till denna kategori, men den kan också höra till kategorin i andra beskrivningen.
Du drömmer om otäcka saker, eller rättare sagt så visualiserar du dina känslor i drömmarna i läskiga och otäcka saker där det också finns en form av våld. Kanske där finns någonting inom dig som vill göra uppror mot någon/någonting.
Det jag skulle råda dig till är att se efter vad och vem du har omkring dig, om där finns någonting du mår dåligt av, någon du är arg på eller något som känns fel.
Jag vill också berätta om det som vi kallar för "klardrömmar". Dessa skiljer sig helt från andra drömmar såtillsvida att vi kommer ihåg varenda detalj precis som att vi upplevde detta i verkligheten. Dessa drömmar är mycket viktiga och har alltid något budskap.