Torsdag 19 maj.
God morgon kära vänner! Näst sista dagen på den här arbetsveckan för de flesta av oss. Veckorna går fort! Hoppas du får en riktigt skön dag, hur vädret och din dag än ser ut att bli.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon!
Tack Skogshumblan, önskar dig en riktigt härlig dag också! Första dagen jag känner mig riktigt pigg, uppskattar det enormt och det får en att tänka till lite över vad som är viktigt egentligen i livet.
Tänkvärda ord som jag lånar utav Rore på FB och tycker att de funkar här också. Ha en underbar dag alla!
4 saker som aldrig kommer tillbaka…♥
Stenen du har kastat…
Orden du har sagt…
Chansen du har missat…
Och tiden som har gått…
Lev i nuet o lev livet varje dag
~ Medarbetare på Tarot ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God förmiddag denna torsdag!
Mulet är det just nu men väderprofeterna har spått att det ska bli sol i eftermiddag. Man tackar och tar emot 
Idag är det tvättdag, så det blir inte så jättespännande. Fast man vet ju aldrig, he he
Ha en bra torsdag ute i stugorna!
Ina så skönt att du känner så! Fortsätt med det;) Gilla, haha en sann äventyrare har talat! Har just kommit hem från barnläkaren i stan. Äntligen vet vi vad som "spökar" med sonens luftrör; infektionsastma ( förkyldningsastma). Solen skiner och jag tror vi drar på oss galonkläder och går ut senare för här skiner solen efter natten och morgonens regnande!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Godkväll allesammans 
Körde hem från jobb i tisdags för jag frös och svettades om vartannat och kände mig helt slut, matt i hela kroppen. Sen dess har jag varit hemma och gjort…Precis ingenting. 
Jo jag har tänkt på positiva roliga saker allting som jag vill ha och göra. Istället för att som innan tänka på de tråkiga jag vill ändra på. Och konstigt nog så mår jag bättre och är gladare.
På måndag börjar jag på den andra avdelningen. Snabbt va.
Känns lite kluvet även om det bara är några meter mellan avdelningarna. Jag känner ju de flesta, men de är lite andra rutiner och det är inte säkert att de funkar, för de är ju maskiner där med. Men vi prova och se.
Affirmerar som sjutton om hur bra det blir. 
Dagens tanke av Louise L. hay
"Jag har en speciell skyddsängel. Jag är gudomligt vägledd och alltid skyddad."
Önskar alla en härlig torsdagskväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻